خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

در میدان‌ دفاع مقدس چادر می‌زنم تا تعیین تکلیف شود

در میدان‌ دفاع مقدس چادر می‌زنم تا تعیین تکلیف شود
کد خبر : ۱۵۱۰۴۳۱

برخی مدیران از یک بلاگر بیشتر حساب می‌برند تا از اعضای شورا

رئیس شورای شهر قزوین در اعتراض به اقدام شهرداری در ایجاد ترافیک میدان دفاع مقدس این شهر گفت: در این میدان‌ چادر می‌زنم تا تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرمانی در جلسه علنی شورا با اعتراض به بی‌دقتی شهرداری در ایجاد ترافیک در میدان دفاع مقدس و عدم بازگشایی یکی از خیابان‌ها برای کاهش حجم ترافیک این نقطه‌، اظهار داشت: اگر ظرف چند روز مشکل ترافیکی میدان دفاع مقدس رفع نشود من می‌روم در این میدان‌ چادر می‌زنم تا مشکل ترافیکی آن تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: اگر در چند روز آینده این مشکل حل نشود ما هم اقدامات خودمان را خواهیم داشت. ما که از یک بلاگر کمتر نیستیم. برخی مدیران از یک بلاگر بیشتر حساب می‌برند تا از اعضای شورا.

این عضو شورا اضافه‌ کرد: به شهردار گفتم وقتی می‌خواهید کاری را انجام دهید به‌خصوص در مورد میدان دفاع مقدس که شاهراه هم هست قبل از عملیات عمرانی باید خروجی را پیدا کنید. شهردار گفت شورای ترافیک باید در این مورد تصمیم بگیرد. گفتم شما باید قبل از آغاز عملیات اجرایی زمینه‌سازی می‌کردید و مجوز می‌گرفتید نه اینکه ابتدا راه تردد مردم را ببندید و بعد به فکر بازگشایی یک خیابان بیفتید.

فرمانی ابراز داشت: الان خیابان صناعت برای هدایت خودرو‌های عبوری و کاهش بار ترافیکی میدان دفاع مقدس قابل استفاده اما بسته است. بازگشایی این خیابان می‌تواند حجم ترافیک این میدان را کاهش دهد‌.

فرج‌اله فصیحی، دیگر عضو شورا نیز در این بین اظهار داشت: میدان دفاع مقدس چادر زدن نمی‌خواهد. کار در حال پیشرفت است‌.

فرمانی هم در پاسخ به فصیحی گفت: شما یا بسیار خوش‌بین هستید یا به چیزی که نمی‌خواهید بگویید بسیار پایبندید. الان حجم ترافیک در این میدان بسیار زیاد شده و مراجعات و انتقادات مردم از این مسأله افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورای شهر در پایان گفت: مقرر شده با شهردار بازدیدی از پروژه در حال اجرای میدان دفاع مقدس داشته باشیم، بحث خروجی‌های این میدان بررسی و در اسرع وقت رفع شود.

فاطمه‌ اشدری هم از فرمانی خواست تا زمان دقیق "اسرع‌‌وقت" را مشخص کند‌ تا بدانیم بازه زمانی رفع این مشکل چه مدت خواهد بود‌.

ولی چگینی هم در این ادامه به بحث پیوست و گفت: آیا باید کل شهر قفل شود چون اینکه یک نفر نماینده معاون استاندار است؟ مگر ما ملعبه دست کسی هستیم؟

وی همچنین خاطرنشان کرد: شورای ترافیک نماینده مردم نیست بلکه شورا نماینده مردم است و مردم برای رفع مشکلاتشان‌ به شورا فشار می‌آوردند‌.

چگینی با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک استان قانون یا بخشنامه نیست، ابراز داشت: نظر شورای ترافیک یک مصوبه است که می‌تواند در جهت خواست مردم تغییر کند‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز