خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مشارکت مردم قزوین در انتخابات 25 درصد افزایش یافت

مشارکت مردم قزوین در انتخابات 25 درصد افزایش یافت
کد خبر : ۱۵۰۱۵۱۶

استاندار قزوین گفت: میزان مشارکت مردم قزوین تا بعدازظهر نسبت به مدت مشابه دور قبل 25 درصد افزایش داشته و پیش‌بینی می‌شود این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی بعدازظهر با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مشارکت نسبت به دور اول افزایش پیدا کرده که ممکن است تا پایان روز بیشتر هم باشد.

استاندار قزوین ادامه داد: ماهیت دور دوم انتخابات دوقطبی شدن است که در افزایش مشارکت تاثیرگذار خواهد بود، این دومین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری کشور است که به دور دوم کشیده شده است.

وی عنوان کرد: نظام و جمهوری اسلامی با اراده مردم شکل گرفته و تداوم پیدا می‌کند، در طول تاریخ انقلاب اسلامی جریان‌های فکری و سیاسی مختلف و متفاوت با حمایت مردم بر سر کار آمده و اداره کشور را به دست گرفته‌اند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر هم در برهه‌ای قرار داریم که دو جریان متفاوت در حال رقابت هستند و اراده مردم است که نتیجه نهایی را رقم می‌زند، به طوری که حتی الان که چند ساعت به پایان انتخابات مانده هنوز کسی نمی‌تواند حدس بزند چه کسی رئیس جمهور خواهد بود که این از ویژگی‌های نظام مردم سالار دینی است.

روند انتخابات در قزوین با سلامت درحال برگزاری است

وی عنوان کرد: برگزارکنندگان انتخابات با کمال امانت، سلامت، بی‌جهتی و بی‌طرفی انتخابات را برگزار می‌کنند؛ البته برگزار کننده اصلی مردم هستند، سلایق مختلف سیاسی هم در روند اجرایی حضور دارند و نمایندگان کاندیداها هم در صندوق رای و هیات‌های اجرایی حضور دارند که این برای اولین بار رقم خورده است.

اعلایی ادامه داد: حساسیت انتخابات بالا است و طبیعی است که برخی بخواهند برای تقویت نامزد مورد نظر خود نقش‌آفرینی فراقانونی داشته باشند که به طور جدی با آن برخورد خواهد شد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون تعدادی پرونده به دستگاه قضایی استان ارجاع داده شده اما روند کلی با سلامت در حال برگزاری است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان هم تاکنون 192 هزار نفر در استان قزوین در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز