خبرگزاری کار ایران

۷۲ هزار «رای اولی» در کرمانشاه داریم

۷۲ هزار «رای اولی» در کرمانشاه داریم
کد خبر : ۱۵۰۱۴۶۳

سرپرست اداره کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه گفت: یک‌میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۰۰ نفر در استان واجدالشرایط رأی‌دادن هستند که ۷۲ هزار و ۶۰۰ نفر از این تعداد رأی اولی هستند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، منصور عزیزی سرپرست اداره کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: مجموعه ثبت‌احوال استان هم مانند سایر دستگاه‌های اجرایی به‌منظور جلب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تدابیر لازم را اندیشیده است.

صدور تمامی درخواست‌های تعویض شناسنامه و المثنی و تحویل به دفاتر پیشخوان، دایر بودن ادارات ثبت‌احوال از آغاز تا پایان ساعات رأی‌گیری؛ اعلام شماره تماس (34240068 و ۳۴۲۴۵ ۲۳) در خصوص احراز هویت، استعلام و ابهامات سجلی، ارسال پیامک کارت ملی آماده، اطلاع‌رسانی در رابطه‌ با مدارک سجلی و کارت ملی پیدا شده از جمله تمهیدات اندیشیده شده اداره کل ثبت‌احوال استان در راستای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است که عزیزی به آن اشاره کرد.

سرپرست اداره کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یک‌میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۰۰ نفر آمار واجدالشرایط استان است که ۷۲ هزار و ۶۰۰ نفر از این تعداد رأی اولی هستند.

وی اضافه کرد: از ابتدای خردادماه امسال در بحث انتخابات؛ ۱۹ هزار جلد شناسنامه و ۲۱ هزار کارت ملی آماده و تحویل هم‌استانی‌ها داده شده است.

عزیزی کل درخواست کارت ملی استان را یک میلیون و ۷۰۰ هزار درخواست اعلام کرد و افزود: یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار کارت ملی از این تعداد درخواست صادر شده است.وی خاطرنشان کرد: مردم از سه طریق کارت ملی هوشمند، شناسنامه‌های جدید و شناسنامه قدیمی با همراه‌داشتن کد ملی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز