خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

کشف داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در «رضوانشهر» در یک واحد صنفی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۸۴

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵ هزار و ۱۷۴ قلم انواع داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،  سردار «عزیزاله ملکی» با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه دارو در بازار باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، اظهارداشت: مبارزه با قاچاق یکی از اهداف پلیس در راستای امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی پس از انجام اقدامات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با تحت نظر قرار دادن فرد مورد نظر، انبار محل نگهداری داروها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس به همراه کارشناس شبکه بهداشت به آدرس این مکان و کشف ۱۲ هزار و ۲۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته و ۲ هزار و ۹۳۶ قلم داروی قاچاق خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اذعان‌ داشت: در این خصوص متهم ۵۷ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز