خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان :

فعال شدن صنایع راکد در استان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۶۴۸

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: فعال شدن صنایع راکد در استان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز  بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود‌.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

به گزارش ایلنا ، مراسم تکریم استاندار پیشین و معارفه ی استاندار جدید لرستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.

 در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز