خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان مطرح کرد:

عقب ماندگی های فارس بدون ایجاد زیرساخت‌های بزرگ قابل جبران نیست

عقب ماندگی های فارس بدون ایجاد زیرساخت‌های بزرگ قابل جبران نیست
کد خبر : ۱۲۶۵۸۷۵

نماینده شیراز و زرقان گفت: بنده به این نتیجه رسیدم که عقب ماندگی های استان فارس بدون ایجاد زیرساخت‌های بزرگ قابل جبران نیست و انجام کارهای سطحی و کم اثر نمی تواند این عقب ماندگی را جبران کند.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی در جمع برخی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان فارس با اشاره به رویکرد نمایندگان از ابتدای مجلس یازدهم اظهار داشت: از همان ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به دنبال انجام چند پروژه بزرگ برای استان فارس بودیم تا عقب ماندگی های این استان تا حدودی جبران شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انجام پروژه‌های بزرگ در استان فارس را نیازمند مدیران توانمند، شجاع و کارآمد دانست.

او افزود: در این راستا چند ابرپروژه همچون خط انتقال آب از خلیج فارس به استان، تکمیل و راه اندازی آزادراه ها و بزرگ راهها، انتقال خط فرآورده های نفتی، تکمیل خطوط ریلی را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای انجام پروژه های مذکور، جلسات متعددی با وزرا، مدیران ستادی و حتی رییس جمهور و رئیس مجلس برگزار کردیم تا حداقل ذهنیت آنها را در خصوص عقب ماندگی های مفرط فارس آماده کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: گرفتن موافقت نامه ها از مرکز، یک قسمت کار بود و انجام آن در استان قسمت دیگر کار که باید گفت این قسمت دوم بدون حضور مدیران کارآمد، شجاع و توانمند که بتوانند در لحظات سخت، تصمیمات بزرگ بگیرند، غیر ممکن می کرد.

او خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مدیران ضعیف، بی انگیزه و ناتوان قادر به انجام کارهای بزرگ نیستند و ما برای کارهای بزرگی که اشاره شد نیازمند مدیرانی قوی و تصمیم گیر هستیم.

عزیزی تاکید کرد: در مسایل استان عقل حکم می کند که نگاهمان قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان باشد و مدیری که نتواند خود را با این شرایط وفق دهد، به درد فارس نمی خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز