خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان:

فعالیت 15ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی فارس/بهره برداری از دو ایستگاه جدید آتش نشانی تا پایان امسال/صدور شناسه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فعال

فعالیت 15ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی فارس/بهره برداری از دو ایستگاه جدید آتش نشانی تا پایان امسال/صدور شناسه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فعال
کد خبر : ۱۱۳۷۵۶۶

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی آب باریک زرقان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، در این مراسم که مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس، مدیر عامل  و برخی اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک زرقان  نیز حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر از تلاش های آتش نشانان تجلیل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این مراسم در سخنانی با تبریک روز آتش نشان، گفت: نامگذاری روز آتش نشان بهانه ای است تا فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی را که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌ روزی می کنند ارج نهیم و با تمام وجود از تلاش های اثرگذار آنها قدردانی کنیم.

احد فتوحی با بیان اینکه یکی از ضرورت های مهم در شهرک های صنعتی  پرداختن به موضوع ایمنی است گفت: این مهم از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی  محسوب می شود و به آن توجه ویژه می شود.

وی با اشاره به فعالیت 15 خودرو آتش نشانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: واحد های آتش نشانی  با توجه به اهمیت فعالیت آنها باید به طور مستمر در حال توانمندسازی نیروی انسانی و تجهیزاتی و نیز برنامه‌ریزی برای به کارگیری راهکارهای تخصصی و علمی برای افزایش ایمنی باشند.

فتوحی فرهنگ سازی و آموزش، ‌نظارت بر ایمنی واحد های تولیدی و صنعتی و بهره گیری از ظرفیت واحد های صنعتی از طریق ارتقای دوره های آموزش اییمنی و توانمند سازی نیروی انسانی برای مقابله با حوادث را ضروری دانست و گفت: در این زمینه از محل کمک‌های یارانه ای شرکت شهرک های صنعتی فارس دوره های مختلف آموزش  ایمنی و آتش نشانی برگزار می شود و رویکرد ما در این زمینه تخصصی کردن این دوره ها و افزایش تعداد دوره ها است تا در برنامه ای زمان بندی شده تمام واحد های صنعتی دارای نیروهایی باشند که آموزش و مهارت لازم را در برابر مقابله با حوادث فراگرفته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک ها نواحی صنعتی  همواره تلاش کرده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحدهای صنعتی و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم سازد گفت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی دوایستگاه آتش نشانی و نیز دو  دستگاه جدید ماشین اطفای حریق به جمع ایستگاه ها و خودروهای  آتش نشانی موجود در شرکت شهرک های صنعتی فارس افزوده می شود.

فتوحی در ادامه از همکاری و تعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز و نیز سایر شهرداری های استان که در مواقع بروز حوادث جهت اطفای حریق به یاری واحد های صنعتی می شتابند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه از صدور شناسه ایمنی برای 2200واحد صنعتی فعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت:این مهم امسال نیز به جدیدیت درحال انجام است تا بتوانیم  برای تمام واحدهای صنعتی فعال شناسه ایمنی صادرکنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز