مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در 28 اسفند 95 با هدف تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق مردم آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا از وبدا، این مرکز شبانه روزی و در تمام ایام هفته و تعطیلات به صورت یکپارچه و متمرکز برای دریافت و پاسخ به هرگونه سوال، درخواست، شکایت، مشاوره و ارائه اطلاعات، انتقاد و پیشنهاد در رابطه با خدمات حوزه سلامت ارائه خدمت می کند.
دریافت پیشنهاد، انتقاد و شکایت از اورژانس 115 و آمبولانس های خصوصی، دریافت شکایت در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و طب کار، مشاوره دارویی، دریافت شکایت و یا اعلام مشکلات تامین دارو، دریافت مشکلات مربوط به پذیرش و یا رسیدگی به بیمار، دریافت شکایت مربوط به بیش دریافت پزشکان و یا مراکز بهداشتی درمانی، ارائه مشاوره در خصوص بیماری کووید 19و دریافت پیشنهاد، انتقاد و شکایت از کادر درمان را می توان از جمله حوزه های فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به شکایات 190 اعلام کرد.
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر جهت آشنایی با مجموعه فعالیت های مرکز اینجا کلیک کنید.