خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

فوت و مصدومیت ۴ نفر در پی برخورد تریلر با ۱۱ خودرو در خیابان استخر

کد خبر : ۱۵۱۷۸۸۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مصدومیت شدید ۳ نفر و فوت یک خانم در حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با ۱۱ خودرو دیگر در خیابان استخر خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۷:۲۵ صبح امروز یک تصادف سنگین در خیابان استخر مقابل خیابان بوستان دهم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود. 

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی حمل می‌کرده است به دلیل نامشخصی با ۱۱ دستگاه خودرو برخورد کرده و بعد وارد پیاده رو شده و بعد از برخورد با درختان و تیر چراغ برق با دو ساختمان برخورد کرده است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: تا این لحظه سه مرد و یک دختر سه‌ساله دچار مصدومیت شدید هستند یک خانم به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. در حال حاضر آتش نشانان به درحال انتقال به محل امن هستند. همچنین یک دستگاه خودرو در زیر تریلر گرفتار شده است که آتش نشانان در حال خارج کردن این خودرو هستند و امیدواریم کسی در این خودرو نباشد و آمار مصدومان و تلفات افزایش پیدا نکرده باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز