خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد:

نیروی پدافند هوایی امروز هیچ گلوگاهی برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیازش ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۷۲

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش امروز هیچ گلوگاهی برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیازش ندارد و هرآنچه که بخواهد در داخل تولید و بکارگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد درخصوص نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیروی پدافند هوایی در حوزه‌های مختلف کشف، شناسایی، راداری و درگیری قدرت مطلق منطقه محسوب می‌شود و غالب تجهیزات بکارگیری‌شده در این نیرو ساخته و پرداخته متخصصان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه تجهیزات پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، بسیار اندک، حداقلی و همه نیز وابسته به کشورهای تولیدکننده بود تصریح کرد: امروز تجهیزات نیروی پدافند هوایی به لحاظ کارکرد و کیفیت با تجهیزات روز دنیا برابری می‌کند و از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: نکته قابل اهمیت این است که نیروی پدافند هوایی امروز هیچ گلوگاهی برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیازش ندارد و هرآنچه که بخواهد و مأموریت داشته باشد را بدون هیچ‌گونه وابستگی و نیاز به بیگانه در داخل تولید و بکارگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز