خبرگزاری کار ایران

با حضور پیشکسوتان فوتبال؛

مسابقه ای به نفع انسانیت و برای آزادی ۴ محکوم به اعدام در کرج برگزار می‌شود

مسابقه ای به نفع انسانیت و برای آزادی ۴ محکوم به اعدام در کرج برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۰۳۱۵۳

رئیس مجموعه خیریه اصناف البرز از مسابقه ای به نفع انسانیت خبر داد و گفت: قرار است خیران با گلریزان به ۴ زندانی محکوم به اعدام، زندگی و تولدی دوباره اهداء کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، حمید کریمی با اشاره به اهمیت نجات جان زندانیان جرائم غیرعمد، اظهار کرد: در جامعه شاهد هستیم که افراد دردمند و آسیب دیده با جرائم غیر عمد گرفتار بند و زندان هستند که اغلب این افراد با وجود رضایت ولی دم و عدم قصاص به دلیل عدم توانایی پرداخت دیه، جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: در بین این افراد ۴ زندانی که موفق به جلب رضایت خانواده مقتول شدیم، برای پرداخت دیه میلیاردی نیازمند یاری مردم و خیرین هستیم تا تولد دوباره ای برای این ۴ انسان دربند رقم بخورد.

کریمی گفت: در این راستا «مسابقه ای به نفع انسانیت» برنامه ریزی شده که بین تیم های نام آوران و بزرگان فوتبال ایران و تیم شهدای رزکان استان البرز در باغستان کرج، ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه که با هدف پرداخت دیه  و آزاد کردن ۴ زندانی البرزی هماهنگ شده از ساعت ١٧ در تاریخ جمعه ٢٢ تیر با حضور پیشکسوتان تیم ملی برگزار خواهد شد.

کریمی با عنوان اینکه ورود به ورزشگاه انقلاب برای بانوان بلامانع است از رایگان بودن ورود به این مسابقه خبر داد. 

رئیس مجموعه خیریه اصناف البرز  که پیش از این با فرهنگ سازی بخشش جان زندانیان غیر عمد، جان بسیاری از  محکومان به اعدام را  نجات داد، تصریح کرد: خانه مطبوعات استان البرز، اداره کل ورزش جوانان و هیئت فوتبال استان،  صدا و سیما، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان، بزرگان و نام آوران فوتبال کشور، مرکز نیکوکاری جامعه فوتبال البرز و مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز در این امر خیر شرکت کرده و از جمله حامیان برگزاری  مسابقه به نفع انسانیت هستند،

کریمی ضمن دعوت از مردم و عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی برای حضور و شرکت در این امر خیر، اضافه کرد: هموطنان و خیرین می‌توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت بانکی 6037-9979-5024-5044 مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز در نجات ۴ انسان مشارکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز