خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ابهر خبرداد؛

دستگیری کلاهبردار پلیس نما

دستگیری کلاهبردار پلیس نما
کد خبر : ۱۴۸۸۵۸۳

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری فردی خبر از دستگیری کلاهبردار پلیس نما داد و گفت: این فرد با معرفی خود به عنوان افسر پلیس به کلاهبرداری از مردم برای صدور کارت پایان خدمت و گواهینامه جعلی اقدام می کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ "هادی نوروزی، امروز  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با به دست آمدن اخبار مبنی بر اینکه شخصی در یکی از توابع شهر ابهر،  به جعل کارت پایان خدمت و گواهینامه می‌پردازد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، ادامه داد: با بررسی مستندات و انجام اقدامات تخصصی و فنی پلیسی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری فرد جاعل شدند.

سرهنگ نوروزی، در خصوص دستگیری این متهم تشریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده ، این فرد به 60 فقره اخذ مبلغ از مردم بابت صدور کارت پایان خدمت و گواهینامه اعتراف کرده و با بررسی استعلام بانکی مشخص شد که این فرد در این راستا مبلغ 6 میلیارد ریال گردش مالی داشته که با هماهنگی مقام قضائی مسدود گردید و تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

 این مقام انتظامی، در پایان،  افزود: تنها مرجع ارائه خدمات به مشمولان خدمت سربازی سازمان وظیفه عمومی فراجا است، بنابراین مشمولان و خانواده هایشان توجه داشته باشند به هیچ عنوان به افراد سودجو در فضای حقیقی یا مجازی که ادعاهایی نظیر دریافت معافیت سربازی ، کسر خدمت یا پایان خدمت و دریافت گواهینامه دارند اعتماد نکنند و تخلفات صورت گرفته را به سامانه 110 پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز