خبرگزاری کار ایران

دیدار روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و عراق

دیدار روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و عراق
کد خبر : ۱۴۶۱۲۶۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار با سرلشگر زرکانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور عراق، بر ارتقاء سطح تبادل اطلاعات عملیاتی و نیز انتقال تجارب، تاکید کرد. 

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «ایرج کاکاوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در حاشیه شصت و هفتمین نشست کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد که در وین برگزار شد، در دیدار با سرلشکر «زرکانی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق به تشریح اقدامات و فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در مقابله با قاچاق مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: الحمدالله سطح همکاری‌های دو کشور و به خصوص در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر رضایت بخش است و باید این سطح را از طریق تبادل اطلاعات عملیاتی و انتقال تجارب موفق ارتقا دهیم. 

انجام برنامه ریزی مشترک و نیز تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر به منظور تسهیل شرایط اعزام زائران، به ویژه در ایام اربعین حسینی (ع)، از دیگر محور مذاکرات طرفین بود. 

سرلشکر «زرکانی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق در ادامه ضمن اشاره به روابط حسنه دو کشور در همه ابعاد، از همکاری‌های رو به گسترش پلیس مبارزه با مواد مخدر دو کشور اظهار خرسندی نمود و ضمن دعوت از طرف ایرانی برای شرکت در نشست منطقه‌ای در عراق در آینده نزدیک، دستاوردهای همکاری‌های دوجانبه در چند سال اخیرا را موفق ارزیابی کرد. 

گفتنی است، در این نشست راه‌های مقابله با تجارت غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر، به خصوص در مرزهای مشترک و نیز راه‌های ارتقاء تبادل اطلاعات عملیاتی به موقع بین پلیس‌های مواد مخدر دو کشور را مورد بررسی قرار گرفت. 

در خاتمه این دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از همتای عراقی خود به منظور سفر به تهران و بازدید از اقدامات کشورمان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز