خبرگزاری کار ایران

دانشکده پزشکی قانونی تا یک سال آینده راه اندازی می‌شود

دانشکده پزشکی قانونی تا یک سال آینده راه اندازی می‌شود
کد خبر : ۱۴۹۸۲۴۸

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به تصویب راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضایی، گفت: در حال حاضر مقدمات ایجاد دانشکده پزشکی قانونی فراهم شده است و امیدواریم حداکثر تا یکسال آینده این دانشکده راه اندازی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، امیرحسین مهدوی صبح امروز چهارشنبه ششم تیر ماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان و بخش‌های معاینات بالینی و کمیسیون اداره مرکز استان که با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای قضایی استان و جمعی از مدیران قضایی واجرایی استان سمنان برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات سازمان پزشکی قانونی تأمین نیروی انسانی متخصص و به ویژه پزشک است که انتظار می‌رود با راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی این مشکل تا حدی برطرف شود.

وی افزود: دانشگاه علوم قضایی سابقه بسیار خوبی در جذب و به کارگیری قضات در مجموعه دستگاه قضایی کشور دارد، بر همین اساس انتظار می‌رود با شروع فعالیت دانشکده پزشکی قانونی نیز مشکل تأمین نیروی انسانی متخصص برای سازمان از طریق این دانشکده برطرف شود تا جایی که سازمان دغدغه کمبود نیروی متخصص و فنی نداشته باشد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان اظهار داشت: پزشکی قانونی زیرساخت‌های آموزشی بسیار مناسبی دارد که می‌تواند زمینه‌ای برای آموزش نیروهای متخصص در خدمت‌رسانی باکیفیت‌تر به مردم باشد و راه‌اندازی دانشکده، زمینه بهره برداری از این بستر و زیرساخت‌ها را فراهم خواهد کرد.

وی در پایان با قدردانی از مقامات استانی از جمله رییس کل دادگستری استان در ساخت و راه اندازی ساختمان اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان، خواستار تداوم همکاری دستگاه‌های استان با مجموعه اداره کل پزشکی قانونی استان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز