خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد دیه تهران به دیدار خانواده دانشجوی خیر رفت

مدیر ستاد دیه تهران به دیدار خانواده دانشجوی خیر رفت
کد خبر : ۱۴۹۸۲۳۴

همزمان با عید غدیرخم، مدیر ستاد دیه استان تهران با حضور در منزل پدر دانشجوی خیر مرحوم، یاد و نام سجاد پوراحسان را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، همزمان با عید غدیرخم، عباس‌کشانی ضمن حضور در منزل پدر دانشجوی خیری که سه روز قبل فوت بدهی پدر خانواده‌ای را پرداخت کرده، موجبات آزادی وی را فراهم نموده بود، یاد و نام او را گرامی داشته، با خانواده وی دیدار کرد.

مدیر ستاد دیه استان تهران در این دیدار گفت: نیکوکارانی مانند مرحوم سجاد که از همه پس‌انداز خویش می‌گذرد تا به نیازمندی کمک کند، در درگاه الهی اجر ماندگار و صدقه جاریه دارد، حتی اگر این کمک از نظر مالی خیلی زیاد نباشد.

عباس‌کشانی ادامه داد: هر یک از ما، وقتی کمکی هرچند کوچک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته باشیم، ضمن شاد کردن دل خانواده‌های آنان و نشاندن لبخند بر چهره فرزندان چشم انتظارشان، آثار و برکات این ایثار در زندگی ما جاری خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد: ستاد دیه محلی برای حضور نیکوکاران است، افراد مهربانی که درد نیازمندان را درک کرده و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنند و بحمداله روزانه با حضور آنان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم می‌شود.

بنا به این خبر، سجاد پوراحسان دانشجویی که روز دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی در اثر تصادف اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، دعوت حق را لبیک گفت، سه روز قبل از فوت تمام پس اندازش را که چهار میلیون تومان بود، به حساب ستاد دیه واریز کرد تا بدهی پدر یک خانواده به صاحبخانه‌اش را پرداخت کند.

همچنین درست سه روز بعد که این دانشجو به همراه دیگر جان باختگان در خاک آرمید، زندانی بدهکار نیز آزاد شد تا نزد خانواده‌اش بازگردد و از همان روز پدر وی به همراه دوستان سجاد، پویش هفت سین خورشید را آغاز کردند تا هرساله در روزهای پایانی سال به کمک مددجویان نیازمند جرایم غیرعمد بشتابند.

شایان ذکر است: بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز