خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

حضور مردم در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان است

حضور مردم در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان است
کد خبر : ۱۴۵۲۵۹۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: دشمن خوب می‌داند ضربه‌ای که با حضور مردم پای صندوق‌های رای می‌خورد، برایش چقدر سخت، سنگین و دردناک است و حقیقتا حضور مردم در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در جمع کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب این بود که یک رژیم فاسد، فاسق، مستبد، ظالم، وابسته و سفاک را از بیخ و بن کند و به زباله‌دان تاریخ انداخت. 

این مقام مسئول گفت: مردم ایران با انقلاب خود، نه بزرگ به استکبار گفت، شعار مردم در برابر استکبار و استبداد رژیم ستم شاهی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود نه یک کلام کم و نه یک کلام بیشتر و این شعار هدف انقلاب ما را ترسیم کرد. 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند «هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام متکی به رای مردم است» انتخابات یعنی حضور آگاهانه مردم در صحنه، ساز و کار دموکراسی و جمهوریت انتخابات است که منتهی به صندوق‌های رای می‌شود، در هیچ جای دنیا بلافاصله بعد از پیروزی، انتخابات برگزار نمی‌کنند اما امام خمینی (ره) در اولین حرکت همه‌پرسی جمهوری اسلامی را اجرا و قانون اساسی را به رای گذاشت. 

ادیانی افزود: کشور ایران سیاسی‌ترین کشور دنیاست چون در یک خانواده پدر به یکی، پسر به یکی، دختر به یکی و مادر هم به یکی دیگر رای می‌دهند، آیا این آزادی نیست؟ پس آزاد‌ترین کشور دنیا جمهوری اسلامی ایران است. 

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: ظلم است که کسی به جمهوری اسلامی این انگ را بزند که انتخابات فرمایشی و نمایشی است، دشمن میلیارد‌ها دلار خرج می‌کند که بگوید انتخابات در ایران بی‌فایده است، چرا؟ دشمن کجارا نشانه گرفته است؟ از محل توپخانه دشمن می‌توان فهمید که هدف دشمن کجا است، دشمن خوب می‌داند ضربه‌ای که با حضور مردم پای صندوق‌های رای می‌خورد برایش چقدر سخت، سنگین و دردناک است و حقیقتا حضور مردم در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان است. 

این مقام انتظامی گفت: آیا دشمنی آمریکا و ایادی مزدورش تمام شده؟ نه تمام نشده بلکه تشدید هم شده است، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند «برادران و خواهران ما از پیچ تاریخ عبور کردیم و در نزدیکی قله هستیم» و در نزدیکی قله خستگی معنی ندارد ما در آستانه پیروزی بزرگ هستیم. 

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: من اطمینان دارم که همه خانواده بزرگ انتظامی کشور صبح اول وقت یازدهم اسفند ماه پای صندوق‌های رای حضور دارند چرا که خوب می‌دانند هر رای موشکی به سوی دشمن است. 

ادیانی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «مخالفت با انتخابات مخالفت با جمهوری اسلامی است»، گفت: اگر کسی در انتخابات شرکت نکرد برابر بیان ولی فقیه، التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه ندارد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان اظهار داشت: خانواده بزرگ انتظامی با دعوت از همه کسانی که با آن‌ها مرتبط هستند می‌تواند نقش موثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشد، روز جمعه یازدهم اسفند ماه برای اینکه نشان دهیم ادامه دهندگان راه شهدای عزیز هستیم برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز