خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام حذفی؛

تقابل سرمربیان خارجی برای تک جام باقی مانده

تقابل سرمربیان خارجی برای تک جام باقی مانده
کد خبر : ۱۴۹۴۰۰۶

سپاهان و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، دو تیم فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان از ساعت 19:45 امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. نبرد سپاهان و گل‌گهر، برای هر دو سرمربی اهمیت ویژه‌ای دارد و برنده را به نزدیک‌ترین فاصله با درب رستگاری می‌رساند. 

سپاهان، صاحب 2 رکورد ویژه در تاریخ جام حذفی است؛ یکی از 3 تیمی است که توانسته از عنوان قهرمانی‌اش با موفقیت دفاع کند و اولین تیمی هم هست که این کار را انجام داده است. آنها تنها تیم تاریخ جام حذفی هم هستند که هرگاه راهی فینال شدند با جام دور افتخار زده و هرگز در بازی نهایی شکست نخورده‌اند: 4 بار. گل‌گهر با وجود هزینه‌های هنگفت در 5 سال اخیر، هنوز فاتح هیچ جامی نشده و برای دومین بار است که توانسته خودش را به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی برساند.

ژوزه مورایس و مارینوس اوزونیدیس فقط با یک جام می‌توانند مجوز حضورشان روی نیمکت سپاهان و گل‌گهر را تمدید کنند. مرد یونانی در سیرجان، حتی نتوانست همان روزهای نصفه و نیمه دوران امیر قلعه‌نویی را تکرار کند و در جدول نیم‌فصل دوم لیگ بیست و سوم، تیمش را روی پله یکی مانده به آخر جدول قرار داد. 

مورایس در پایان دو سال حضور روی نیمکت سپاهان، هیچ افتخاری برای آنها کسب نکرد و تنها یک امتیاز بیشتر از نویدکیا در همین بازه زمانی مشابه گرفت البته با چند میلیون دلار هزینه بیشتر. مورایس و اوزونیدیس حالا برای چهارمین بار برابر هم قرار می‌گیرند. در 3 تقابل قبلی، تساوی کامل برقرار است: یک تساوی (وقتی هر دو نفر در یونان، مربیگری می‌کردند)، یک برد برای اوزونیدیس (در بازی رفت این فصل) و یک برد برای مورایس (در بازی برگشت این فصل).

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز