خبرگزاری کار ایران

مسی وارد سینما شد

فوق ستاره آرژانتینی از تاسیس شرکت تولید فیلم خبر داد

فوق ستاره آرژانتینی از تاسیس شرکت تولید فیلم خبر داد
کد خبر : ۱۵۳۳۳۷۵

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی آمریکا در جدید ترین اقدام خود یک شرکت تولید فیلم را با مشارکت شرکت《 اسماگلر اینتر تینمنت》تاسیس کرده است و قرار است در این حرفه فعالیت خود را شروع کند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال جهان و اینترمیامی، شرکت تولید فیلم «روزاریو ۵۲۵» را تأسیس کرده که به تولید برنامه‌های خانوادگی و محتوای تلویزیونی برتر اختصاص دارد. مسی در این پروژه با «اسماگلر اینترتینمنت» شراکت دارد؛ شرکتی که مستندهای «جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه» و «مسی به امریکا می‌آید» را برای اپل تی‌وی‌پلاس تولید کرده است.

روزاریو ۵۲۵ قصد دارد فیلم‌ها، رویدادهای ورزشی و تبلیغات برند محور برای ورزشکاران در سراسر جهان تولید کند. مسی در بیانیه‌ای گفت: «سرگرمی همیشه یکی از علاقه‌های من بوده است، چه در زمین فوتبال و چه در حوزه‌های دیگر. از این فرصت که بتوانم پروژه‌ای که با اسماگلر اینترتینمنت آغاز کردیم را گسترش دهم و با این همکاری جدید محتوا و تجربیاتی در سطح جهانی ایجاد کنم، بسیار هیجان‌زده هستم.»

این شرکت به افتخار زادگاه مسی در آرژانتین، روزاریو، نامگذاری شده است؛ اقدامی که به گفته شرکت، نمادی از «ریشه‌ها و ارزش‌های خانوادگی» اوست. خانواده مسی نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند: «هدف ما همچنان الهام‌بخشی و برقراری ارتباط با مردم سراسر جهان به شیوه‌ای کاملاً جدید است. ما مشتاقانه به دنبال این هستیم که در این حوزه پیشرفت کنیم و با استفاده از روایت‌های خلاقانه و تجربه‌های نوآورانه، تولیدات خوبی ارائه بدهیم.»

دفاتر روزاریو ۵۲۵ در میامی و لس‌آنجلس مستقر خواهند بود. این شرکت همچنین اعلام کرده که بر نوآوری و کار تیمی تأکید دارد و به دیدگاه‌های متنوع، بویژه برای جوامع لاتین و اسپانیایی‌تبار و همچنین مخاطبان جهانی، احترام می‌گذارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز