خبرگزاری کار ایران

با دربی اولی‌ها آشنا شوید؛ تجربه خاص خارجی‌های محبوب

با دربی اولی‌ها آشنا شوید؛ تجربه خاص خارجی‌های محبوب
کد خبر : ۱۵۳۳۵۳۶

پنج بازیکن از استقلال و شش بازیکن از پرسپولیس اگر در دربی ۱۰۴ به میدان بروند، دربی اولی محسوب خواهند شد.

به گزارش ایلنا، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه ۴ مهر در چارچوب هفته ششم از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند. 

دو تیم که در نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی به تیم خود اضافه کرده بودند، حالا در دربی حساس هفته ششم از آن‌ها استفاده خواهند کرد. 

از استقلال سامان فلاح مدافع جوان قطعا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، محمدحسین اسلامی وینگر خلاق آبی‌پوشان نیز از دربی اولی‌های این تیم به شمار می‌رود. 

در نبود روزبه چشمی دیدیر اندونگ هافبک خارجی استقلال برای اولین بار حضور در دربی را تجربه خواهد کرد. علیرضا کوشکی و گائل کاکوتا دو بازیکنی هستند که ممکن است به دلیل مصدومیت در دربی به میدان نروند و تجربه حضور در دربی برای آن‌ها به زمان دیگری موکول شود.

در سوی مقابل سه بازیکن خارجی و جدید سرخپوشان یعنی آلکسی گندوز، ایوب العملود و لوکاس ژوائو دربی اولی خواهند بود. گندوز که از در تمام بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفته، قابل اطمینان ظاهر شده حتما در دربی حضور خواهد داشت و ایوب العملود پس از اتمام دوران مصدومیتش در ترکیب قرار خواهد گرفت. ژوائو نیز ممکن است از ابتدا در کنار علیپور به کار گرفته شود یا در نیمه دوم به صورت تعویضی به میدان برود. از این رو هر سه خارجی جدید سرخ‌ها دربی اولی هستند. 

میلاد محمدی دفاع چپ پرسپولیس نیز اولین تجربه حضور دربی را خواهد داشت و یاسین سلمانی در حالی که یک سال از پیوستنش به پرسپولیس می‌گذرد، به دلیل مصدومیت فرصت حضور در دربی را تا کنون نداشته اما حالا با بر طرف شدن مصدومیتش، در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود و دربی اولی محسوب خواهد شد. 

حال باید دید چند تن از این بازیکنان در دربی ۱۰۴ به میدان می‌روند و آیا می‌توانند ورق این بازی را به نفع تیم خود برگردانند یا خیر.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز