خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) سال ۱۴۰۳ برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) سال ۱۴۰۳ برگزار شد
کد خبر : ۱۵۰۸۹۰۴

مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) سال ۱۴۰۳ انجمن اقتصادی ملی صنایع لوازم خانگی ایران روز یکشنبه (۳۱ تیرماه) در محل خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، در ادامه مجمع، عباس هاشمی، دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران به ارائه گزارش عملکرد انجمن در سال ۱۴۰۲ پرداخت و اهم مهم اقدامات انجمن در سال گذشته را کسب رتبه A از طرح ارزیابی سالانه اتاق بازرگانی ایران برای سومین سال پیاپی، پیگیری‌های مجدانه جهت تسهیل و تسریع تأمین و تخصیص ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی، پیگیری حل مشکلات و موانع موجود واحدهای تولیدی عضو انجمن از دستگاه‌های مرتبط پیگیری روزآمدسازی و ارتقاء استانداردهای برخی محصولات منتخب لوازم خانگی، بررسی ضوابط اجرایی خدمات فروش و پس از فروش در صنعت لوازم خانگی، پیگیری مشکل قیمت‌گذاری دستوری از مجاری ذی‌ربط، انتشار کتاب بازآفرینی یک صنعت، رونمایی از کتاب اطلس جامع صنایع لوازم خانگی ایران، برگزاری سومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان صنایع لوازم خانگی ایران برشمرد.

وی به افتتاحیه متفاوت بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران با حضور یک بانوی دانش‌بنیان و دانش‌آموز نخبه اشاره کرد و گفت: طبق گزارش نظرسنجی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، این دوره از نمایشگاه با رضایت ۹۸ درصدی همراه بوده است.

دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران با اظهار به اینکه در سال ۱۴۰۲ مجموعاً ۴۲ عضو جدید اعم از محصول‌ساز و قطعه‌ساز به عضویت انجمن درآمدند، بیان کرد: این میزان عضویت جدید نشان از رشد ۱۵.۷ درصدی عضویت در انجمن نسبت به سال ۱۴۰۱ و تثبیت جایگاه و روند رو به رشد جایگاه انجمن به عنوان محور هم‌گرایی و هم‌افزایی محصول‌سازان و قطعه‌سازان دارد.

هاشمی به عملکرد موفق روابط عمومی در حوزه رسانه اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۴۵۶ مورد انتشار اخبار انجمن با همکاری اصحاب رسانه منتشر شد. تعداد اخبار منتشره شده انجمن در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال‌ ۱۴۰۱ ، ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین در این مجمع، قاسم مصطفوی، خزانه‌دار انجمن ملی صنایع لوازم خانگی اقدام به ارائه گزارش مالی سال ۱۴۰۲ به اعضاء انجمن کردند. در این مجمع میزان دریافتی حق عضویت از اعضاء نیز به تصویب رسید. در انتها لازم به ذکر است، در مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) سال ۱۴۰۳ محمدحسین تهرانچی به عنوان بازرس اول و سام ادیب نیز به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز