خبرگزاری کار ایران

بایدن در آخرین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل:

نیاز داریم صلح را به جهان برگردانیم

نیاز داریم صلح را به جهان برگردانیم
کد خبر : ۱۵۳۳۸۹۷

رییس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه خیلی مردم در مرز لبنان و سرزمین های اشغالی آواره شده اند، گفت: هنوز امکان جلوگیری از جنگ وجود دارد تا امنیت حاصل شده و مردم به سرزمین خود برگردند؛ این چیزی است که روی آن کار می کنیم. نیاز داریم صلح را به جهان برگردانیم

به گزارش ایلنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل عنوان کرد: خیلی تلاش کردیم جنگ غزه به کل منطقه گسترش پیدا نکند؛ اما حزب‌الله لبنان از ۷ اکتبر تا الان با موشک اسرائیل را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه خیلی مردم در مرز لبنان و سرزمین های اشغالی آواره شده اند، گفت: هنوز امکان جلوگیری از جنگ وجود دارد تا امنیت حاصل شده و مردم به سرزمین خود برگردند؛ این چیزی است که روی آن کار می کنیم

رئیس‌‌جمهور آمریکا یادآور شد: باید به طرح دو کشوری پایبند باشیم. اسرائیل و فلسطین باید دارای دولت باشند و در امنیت زندگی کنند.

وی بدون اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: از ایران می‌خواهیم از حمایت از گروه‌های شبه نظامی دست بردارد.

بایدن با طرح این ادعا که ما داریم جهان را مدیریت می کنیم تا گرسنگی را ریشه‌کن کنیم، گفت: مردم بیشتر از جنگ می خواهند با کرامت زندگی کنند.

 رییس‌جمهور آمریکا ادعا کرد: ما بهترین طرح مقابله با گرمایش زمین را در تاریخ راه اندازی کردیم. به دنبال این هستیم که دمای زمین را تا سال ۲۰۳۰ کاهش بدهیم و ۱۱ میلیارد دلار تا الان هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ میلیارد دلار هزینه کردیم تا مردم دنیا پیشرفت کنند! ، گفت: ما به ۲۷ کشور دنیا واکس کرونا صادر کردیم.

بایدن با اشاره به اینکه ما به سازمان ملل قوی‌تر و متحدتر و پیشرفته‌‌تر نیاز داریم، گفت: نیاز داریم صلح را به جهان برگردانیم، ما موظف هستیم تا مردم را برای آینده آماده کنیم. تا ۵۰ سال آینده مردم ما درگیر هوش مصنوعی می شوند باید آنها را آماده کنیم.

وی اعتراف کرد که سلاح های خطرناکی می‌تواند از هوش مصنوعی ساخته شود که باید قواعد جهانی برای آن گذاشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز