خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

نباید اجازه دهیم لبنان به غزه‌ای دیگر تبدیل شود

نباید اجازه دهیم لبنان به غزه‌ای دیگر تبدیل شود
کد خبر : ۱۵۳۳۸۶۵

رئیس جمهور ایران هشدار داد که نباید اجازه داده شود، لبنان به دست رژیم صهیونیستی به غزه دیگری تبدیل شود و باید مانع اقدامات مجرمانه پی‌درپی این رژیم شویم.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در مصاحبه‌ای اختصاصی با سی ان ان گفت که حملات پی در پی رژیم صهیونیستی به حزب الله در لبنان، بحرانی انسانی است که با شعله ور کردن درگیری، منطقه را به خطر می‌اندازد.

وی گفت که خطر گسترش درگیری در لبنان به کل منطقه وجود دارد.

رئیس جمهور ایران در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا ایران حزب الله را به خویشتن‌داری در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی فرا می‌خواند، گفت که حزب الله با یک موجودیت کاملاً مستقل و مسلح مواجه است و می‌تواند به هر سامانه تسلیحاتی برتر از هر سامانه دیگر دسترسی داشته باشد.

پزشکیان هشدار داد که نباید اجازه داده شود، لبنان به دست رژیم صهیونیستی به غزه دیگری تبدیل شود.

رئیس جمهور ایران گفت که حزب الله نمی‌تواند به تنهایی در برابر این موجودیتی بایستند که کشورهای غربی و اروپایی و آمریکا، از آن دفاع، حمایت و تامین می‌کنند.

پزشکیان گفت که در حالی که سران جهان برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل جمع می‌شوند، اقدامات خصمانه و درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله در لبنان افزایش یافته است.

وی هشدار داد که این رویداد‌ها ممکن است به درگیری منطقه‌ای تبدیل شود که می‌تواند خطری برای آینده جهان و زمین باشد بنابراین باید مانع اقدامات مجرمانه پی در پی از سوی رژیم صهیونیستی شویم.

پزشکیان در پاسخ به سؤالی درباره اینکه ایران حق پاسخ به ترور اسماعیل هنیه را در زمان، به روش و محلی که انتخاب می‌کند، محفوظ می‌داند و اینکه ایران قطعاً به این ترور پاسخ می‌دهد، تاکید کرد که اگر سازمان‌های بین‌المللی نتوانند نتانیاهو را سر جای خود بنشانند و همچنان اجازه دهند، این چنین فجایعی رخ دهد، طبیعی است که پاسخ مناسب می‌دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز