خبرگزاری کار ایران

محرومیت زدایی با طلای زرشوران

محرومیت زدایی با طلای زرشوران
کد خبر : ۱۵۰۲۰۰۲

برخلاف فعالیت بسیاری از معادن و سایر صنایع که مضراتی را برای محیط زیست رقم زده‌اند، این شرکت به جهت تعهد به پیشگیری از بیماری‌ها، حوادث و آلودگی‌های زیست محیطی، به عنوان شرکتی که برای محیط زیست مخرب باشد تشخیص داده نمی‌شود. یکی از دلایل این مهم، اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس الزامات سیستمهای مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ ، مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ، مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ و راهنمای HSE-MS است.

به گزارش ایلنا، هر چند معدن طلای زرشوران تا قبل از سال ۱۳۹۰ فعالیت‌هایی کم‌و‌بیش مهمی داشت؛ اما فعالیت این معدن به صورت جدی‌تر، با ورود ایمیدرو و از سال ۱۳۹۰ رقم خورد؛ آنچنانکه پروژه اکتشاف و طراحی معدن در اوایل سال ۱۳۹۳ و عملیات احداث کارخانه در آبان ماه همان سال به اتمام رسید. این فعالیت‌ها و تلاش‌های جدید منجر به افزایش ذخیره معدن اصلی از ۴۰ تن به حدود ۱۰۸ تن طلای خالص با عیار ۴/۲ گرم شد.

در حال حاضر این شرکت طرح‌های مهم دیگری را در دست دارد که از جمله مهمترین آن، برنامه توسعه‌ای مجتمع احداث فاز ۲ کارخانه جهت استحصال طلا به میزان سه تن در سال است. برخلاف فعالیت بسیاری از معادن و سایر صنایع که مضراتی را برای محیط زیست رقم زده‌اند، این شرکت به جهت تعهد به پیشگیری از بیماری‌ها، حوادث و آلودگی‌های زیست محیطی، به عنوان شرکتی که برای محیط زیست مخرب باشد تشخیص داده نمی‌شود. یکی از دلایل این مهم، اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس الزامات سیستمهای مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ ، مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵  ، مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷  و راهنمای HSE-MS است.

از جمله منافع دیگر این شرکت به محرومیت‌زدایی از شهرستان تکاب(محل معدن) باز می‌گردد. طبق گزارش‌های موجود، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح‌هایی که موجب تأثیر مثبت و مطلوب بر روند محرومیت‌زدایی از شهرستان تکاب شود، انجام شده که تا کنون تاثیرات آن مشهود بوده است. از همین روی است که اصل "افزایش مشارکت ذینفعان در راستای اتخاذ سیاست‌های اثر بخش در تمامی سطوح و فعالیت‌های شرکت و بهبود رضایتمندی آنان از جمله مشتریان، کارکنان، تامین کنندگان و جامعه" به عنوان یکی از اصولی‌ترین اهداف شرکت عنوان می‎شود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز