خبرگزاری کار ایران

بهترین ‌سایت و پلتفرم خرید قسطی کالا

بهترین ‌سایت و پلتفرم خرید قسطی کالا
کد خبر : ۱۵۲۷۸۵۴

سایت‌های مختلف باتوجه به سیاست‌های مخصوص به‌خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و اجرایی می‌کنند. برخی از فروشگاه‌های جدید محصولات مختلف لوازم خانگی یا لوازم دیجیتال را در اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه به فروش می‌رسانند تا خرید را برای کاربران خود آسان سازند.

امروزه باتوجه به این‌که قیمت بسیاری از اجناس و کالاهای مختلف افزایش یافته و با نوسان مواجه هستند، افراد بیشتر به خرید قسطی اجناس تمایل دارند. امروزه خرید قسطی لوازم خانگی، خرید قسطی گوشی، لپ ‌تاپ، لوازم دیجیتال خرید خودرو و... در بین افراد پرطرفدار شده‌اند. بسیاری از فروشگاه‌ها نیز به فروش اقساطی کالاهای خود می‌پردازند‌ که در این راستا تنها کافیست یک چک معتبر ارائه داده یا مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت اولیه‌ به فروشگاه بدهید. سایت‌های مختلف باتوجه به سیاست‌های مخصوص به‌خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و اجرایی می‌کنند. برخی از فروشگاه‌های جدید محصولات مختلف لوازم خانگی یا لوازم دیجیتال را در اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه به فروش می‌رسانند تا خرید را برای کاربران خود آسان سازند.

وب سایت فروشگاه کارت بهترین وب سایت برای خرید اقساطی لوازم مختلف

باتوجه به نوسانات قیمتی در بازار و افزایش تقاضا برای خرید قسطی لوازم مختلف مانند لپ‌ تاپ یا لوازم دیجیتال سایت‌های مختلفی در این راستا مشغول به فعالیت هستند. بهترین و پرکاربردترین وب سایت فروش اقساطی محصولات فروشگاه کارت بوده که یک مجموعه تازه تاسیس در این زمینه شناخته می‌شود. در این فروشگاه محصولات با اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه به فروش می‌رسند. پرداخت اقساط در این فروشگاه بدون اعمال هیچ‌گونه درصد و عملیاتی انجام می‌گیرد، همچنین شما با داشتن یک چک صیادی معتبر می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

این سامانه کمترین پیش‌پرداخت را دریافت می‌کند و دارای ارسال رایگان است. کالاهای خریداری شده از این سایت از ۷ روز ضمانت بازگشت برخوردار هستند و پشتیبانی کاملی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در حال حاضر با بررسی های صورت گرفته نسبت به دیگر وبسایت های خرید اقساطی،  وب سایت کارت بهترین انتخاب برای خرید اقساطی محسوب می‌شود. مزایا و عملکرد این سایت باعث شده تا از نظر ما به‌عنوان بهترین وب سایت برای خرید اقساطی معرفی گردد. این وب سایت بعد از تایید مدارک و دریافت اصل آن‌ها، محصول را به پست تحویل داده تا در اسرع وقت ارسال گردد و در صورتی که مدارک شما بدون نقص باشد در کمتر از 48 ساعت کالا به دست شما خواهد رسید. 

نکته مهم دیگر در خصوص وبسایت کارت این است که شما به صورت آنلاین می توانید نوع خرید اقساطی یا نقدی را انتخاب کنید و در نتیجه حتی اگر قصد خرید نقدی کالا هم دارید این پلتفرم با قیمت هایی کمتر از سایر وبسایت ها به شما خدمات می دهد. برای مثال قیمت گوشی سامسونگ یا لپتاپ ها و لوازم خانگی را که در وبسایت کارت بررسی کردیم نسبت به دیگر سایت های رقیب قیمت های مناسب تری داشتند. 

وب سایت قسطا

یکی دیگر از وب سایت‌ها برای خرید اقساطی که به‌عنوان قدیمی‌ترین وب سایت نیز شناخته می‌شود، سامانه قسطا است. این سامانه بسیاری از محصولات خود را به‌شکل اعتباری و قسطی به فروش می‌رساند. با دریافت کارت اعتباری قسطا می‌توانید بسیاری از خدمات و کالاهارا به‌صورت قسطی پرداخت کنید. خرید قسطی لوازم مختلف مانند گوشی، لپ ‌تاپ، اسباب خانه و... با کمک سامانه قسطا امکان‌پذیر خواهد بود. استفاده از قسطا کارت علاوه‌بر خرید خدمات و کالا به‌صورت قسطی، هزینه‌های تفریحی و تورهای مسافرتی را نیز به‌صورت اقساطی امکان‌پذیر می‌سازد. این سامانه نیز جزء وب سایت‌های خوب برای خرید اقساطی است.

وب سایت لندو

سامانه فروش و خرید قسطی لندو یکی دیگر از بهترین سایت‌ها است که از سال ۹۴ در زمینه بهبود تسهیلات و خدمات مالی فعالیت خود را آغاز کرد. در هنگام خرید از این سایت نیاز به ضامن نبوده و به‌راحتی و با انجام برخی مراحل می‌توانید به اعتبار آن را دریافت نمایید. شما با ثبت درخواست در این سایت، فروشگاه دلخواه را خواهید یافت. با دریافت وام از این مجموعه و مشخص کردن ماه‌های بازپرداخت آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید. این سایت بیش از ۵۰۰ فروشگاه آنلاین برای خرید اقساطی را در خود جای داده است. همچنین سامانه لندو در صورت تاخیر در بازپرداخت‌ها جریمه دیرکردی در نظر نگرفته است. استفاده از این سایت برای خرید اقساطی کالاهای مختلف پیشنهاد می‌شود.

وب سایت از کی وام

یکی از سامانه‌ها که با هدف ارائه بهترین تسهیلات و خدمات اقساطی فعالیت می‌کند، سامانه از کی وام است. این سامانه نیز قابلیت خرید از دیگر فروشگاه‌ها به‌صورت اعتباری را رفاهم کرده است. با دریافت کارت اعتباری سامانه از کی وام، امکان خرید لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، گوشی و... از فروشگاه‌ عرضه‌کننده به‌صورت قسطی وجود خواهد داشت. شما با تکمیل اطلاعات و مدارک می‌توانید نسبت به سقف اعتبار خود خرید کرده و به‌صورت اقساطی در چندین ماه مبلغ مورد نظر را بپردازید. این مجموعه دارای پشتیبانی و پاسخگویی همه‌روزه بوده و همچنین دارای اعتبار سازمانی برای افرادی است که جزء پرسنل سازمان‌ها با شرایط خاص هستند.

وب سایت لوازم خانگی سل

یکی از فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش و خرید قسطی فعالیت دارد سایت سل بوده که به‌صورت تخصصی به فروش لوازم خانگی می‌پردازد. این لوازم شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری می‌شوند که با بهترین قیمت‌ها و کیفیت‌ها ارائه می‌گردند. تمامی اجناس این سامانه دارای ضمانت اصالت هستند و گارانتی معتبری دارند. این سامانه با ارسال به سراسر کشور، محصولات خود را به‌صورت قسطی به فروش می‌رساند. خرید قسطی از این سامانه بدون چک، بدون ضامن و... امکان‌پذیر است؛ در نتیجه تنها کافیست پیش‌پراخت اندکی را واریز  نمایید و سپس مبلغ باقیمانده را به‌صورت قسطی پرداخت کنید. کسر بازپرداخت کالا از فیش حقوقی برای کارمندان و بازنشتگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

وب سایت قسطی کلاب

از دیگر سایت‌هایی که در حیطه خرید و فروش قسطی اجناس و کالاهای مختلف کار می‌کنند می‌توان به سایت قسطی کلاب اشاره کرد. این سامانه به فروش انواع لوازم خانگی، دیجیتال، گوشی و لپ ‌تاپ می‌پردازد. همچنین خرید سیم‌کارت، وسایل نقلیه، بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در این فروشگاه به‌صورت اقساطی امکان‌پذیر است. این سایت با تضمین سلامت، پشتیبانی و پاسخگویی کامل، تحویل سریع و به‌موقع، پرداخت اقساطی با واریز پیش‌پرداخت اندک به ارائه خدمات می‌پردازد. سایت قسطی کلاب با سه طرح پایا، پایچک و پارسیان فروش اقساطی خود را انجام می‌دهد و جزء وب سایت‌های خوب برای خرید قسطی به‌حساب می‌آید.

وب سایت هوم قسط

وب سایت هوم قسط که محصولات شرکت طنین بهار را ارائه می‌دهد، همواره به‌دنبال تسهیل و بالا بردن توان خرید مردم و کاربران خود است. در این راستا این وب سایت به ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا می‌پردازد. این وب سایت با هدف ایجاد خرید قسطی کالای بادوام و باکیفیت فعالیت می‌کند. در وب سایت هوم قسط بیش از ۱۵ طرح مختلف اقساطی وجود دارند که خرید را برای افراد آسان‌تر می‌سازند. علاوه‌بر این‌که این سامانه خرید قسطی را برای کارمندان و بازنشستگان آسان کرده، خرید اقساطی به‌صورت آزاد نیز سهل است. برای خرید قسطی آزاد باید چک صیادی ارائه دهید. بعد از ارائه چک صیادی افراد به‌راحتی می‌توانید اجناس مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهترین ‌سایت و پلتفرم خرید قسطی کالا

 سخن پایانی

در حال حاضر باتوجه به این‌که تورم در کشور بسیار بالا بوده و اجناس قیمت ثابتی ندارند، افراد در هنگام خرید هر نوع کالا به خرید اقساطی تمایل بیشتری نشان می‌دهند. به همین ‌منظور بسیاری از فروشگاه‌ها و وب سایت‌ها این شیوه خرید را امکان‌پذیر کرده‌اند. این فروشگاه‌ها با ارائه فروش قسطی توان خرید مردم را افزایش داده و همچنین فروش خود را نیز بالا برده‌اند. خرید قسطی از این فروشگاه‌ها با ارائه چک صیادی و واریز پیش‌پرداخت اولیه صورت می‌گیرد. این سایت‌ها با ارسال رایگان و سریع نیز افراد را برای خرید ترغیب می‌سازند. یکی بهترین وب سایت‌ها برای خرید قسطی فروشگاه کارت است که سعی بر ارائه بهترین تسهیلات مالی دارد. برای مثال امکان خرید اقساطی گوشی، خرید قسطی لپ تاپ و خرید اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه کارت بدون نیاز به اعتبار سنجی برای همه ایرانیان فراهم است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز