خبرگزاری کار ایران

زعفران "ساریج" نماد صادرات طلای سرخ ایران

زعفران "ساریج" نماد صادرات طلای سرخ ایران
کد خبر : ۱۶۲۹۳۱۸

ساریج، زعفران با کیفیت برتر، در بیش از 20 کشور جهان شناخته شده و با نظارت دقیق از مزرعه تا مصرف‌کننده، به اشتغال‌زایی و ارزآوری در خراسان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازرگانی ایلنا؛ شرکت «تمیم زرفام مشرق زمین» با برند ساریج به مدیریت احمد جهانشیری از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت زعفران ایران شناخته می‌شود. این شرکت با تکیه بر ارزش‌های اعتماد و کیفیت، همواره در تلاش است تا خدماتی بی‌نظیر به مشتریان وفادار خود ارائه دهد.

ساریج با گسترش ارتباطات تجاری خود در سطح بین‌المللی، هم‌اکنون در بیش از ۲۰ کشور دنیا شناخته شده است. تمامی مراحل تولید زعفران، از کشت و فرآوری تا صادرات، تحت نظارت دقیق این مجموعه انجام می‌شود. این امر موجب می‌شود که محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد. همچنین، ساریج به ایجاد اشتغال برای حدود ۲ هزار نفر در خراسان کمک کرده است و به عنوان یک منبع ارزآوری برای کشور عمل می‌کند.

شرکت ساریج دارای زمین‌های ارگانیک و غیرارگانیک است و از هر دو نوع بهینه‌ترین بهره‌برداری را انجام می‌دهد. در سال‌های اخیر، این شرکت به دنبال ارائه بهترین و متنوع‌ترین بسته‌بندی‌ها برای بازارهای ایران و جهان بوده است. بسته‌بندی‌های ساریج طراحی شده‌اند تا نیازهای مشتریان در سراسر دنیا را برآورده کنند و رضایت آنها را جلب نمایند.

وجود نمایندگان ساریج در کشورهای مختلف از جمله اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوئد و عمان امکان دسترسی آسان به محصولات ما را در بازارهای اروپا و آسیا فراهم کرده است. این اقدام به ارتقای نام و آوازه زعفران ایرانی در سطح جهانی کمک کرده است.

اهداف ساریج

ساریج به دنبال اثبات بی‌همتایی برند ایرانی در بازار جهانی است. ما به ارائه محصولات جدید با فرآوری‌های منحصر به فرد، بسته‌بندی‌های متنوع و باکیفیت و تحویل محصولات با کیفیت و مطمئن می‌اندیشیم. ما با نظارت دقیق و قیمت‌گذاری معقول به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستیم.

ارزش‌های ساریج

ما به‌دنبال جذب مشتریان فراوان نیستیم، بلکه بر این باوریم که با مشتریان منتخب خود، اعتماد دوطرفه را بنا کنیم. ساریج یک مجموعه است و همه اعضای آن نقش بسزایی در حفظ و ارتقای این برند دارند. ما به کیفیت و رعایت انصاف در قیمت‌ها متعهد هستیم که این امر منجر به همکاری‌های بلندمدت و ایجاد پایگاه مشتریان ثابت و وفادار شده است.

ساریج در نظر دارد در مدت آینده نمایندگی‌های خود را در سطح جهانی افزایش دهد تا دسترسی بازارها را تسهیل کند. همچنین، اهداف ما شامل گسترش فرآوری‌های منحصر به فرد ساریج در بازارهای اروپایی و ورود به بازارهای شرق آسیا، آمریکا و کانادا در پنج سال آینده است.

شرکت ساریج با هدف حفظ و توسعه این برند، به آینده‌ای روشن و موفق فکر می‌کند و امیدوار است همواره در مسیر توسعه پایدار باقی بماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز