خبرگزاری کار ایران

قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز علی بابا از مشهد

قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز علی بابا از مشهد
کد خبر : ۱۴۱۲۹۱۳

جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی به خصوص در فصل پاییز و زمستان است که هر ساله میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی برای سفر به این جزیره زیبا اقدام می‌کنند. در این میان فروش تورهای کیش نیز به اوج خود می‌رسد و آمار نشان می‌دهد تور کیش از مشهد ۴ شب و ۵ روز رزرو زیادی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب قیمت تور کیش ۴ شب و ۵ روز علی بابا از مشهد را بررسی کنیم و درباره امکانات، خدمات و عوامل تاثیرگذار روی قیمت این تور صحبت کنیم.

لیست قیمت تور کیش ۴ شب از مشهد در علی بابا

در حال حاضر (آبان ماه ۱۴۰۲) لیست جدیدترین قیمت تورهای پر طرفدار کیش از مشهد ۴ شب و ۵ روز در سایت علی بابا به شرح زیر است:

(قیمت‌ها برای هر نفر بزرگسال محاسبه شده است)

تور کیش از مبدا مشهد

تعداد ستاره هتل

قیمت تور

تور کیش هتل میراژ

۵ ستاره

از ۱۵۸,۷۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل داریوش

۵ ستاره

از ۲۴۴,۳۷۵,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل شایان

۵ ستاره

از ۱۹۳,۷۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل پانوراما

۵ ستاره

از ۱۶۱,۲۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل کوروش

۵ ستاره

از ۱۴۶,۸۷۵,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل ترنج

۵ ستاره

از ۱۵۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال

تور هتل بین المللی کیش

۵ ستاره

از ۱۲۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل امیرکبیر

۵ ستاره

از ۱۰۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل لیلیوم

۴ ستاره

از ۱۲۹,۳۷۵,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل آرامیس

۴ ستاره

از ۱۰۰,۶۲۵,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل فلامینگو

۴ ستاره

از ۹۱,۲۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل هلیا

۳ ستاره

از ۹۱,۲۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل آفتاب شرق

۳ ستاره

از ۸۳,۷۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل گامبرون

۳ ستاره

از ۸۱,۲۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل ریان قائم

۳ ستاره

از ۷۸,۱۲۵,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل گراند

۳ ستاره

از ۷۶,۲۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل تعطیلات

۳ ستاره

از ۶۸,۷۵۰,۰۰۰ ریال

تور کیش هتل سان رایز

۳ ستاره

از ۶۸,۳۱۳,۰۰۰ ریال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر می‌خواهید با تور ارزان کیش از مشهد سفر کنید و هزینه سفرتان مقرون به صرفه باشد، پیشنهاد می‌کنیم قیمت تور کیش از مشهد را در سایت‌های مختلف مقایسه کنید. چراکه برخی سایت‌ها تورهای خود را با خدمات بیشتر و در عین حال قیمت کمتر ارائه می‌کنند و این به نفع شماست.

قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز علی بابا از مشهد

سایت تورگردان به عنوان یکی از بهترین سایت‌های رزرو تورهای داخلی و خارجی، تور کیش از مشهد ۴ شب و ۵ روز را با قیمت بسیار کمتر و خدماتی نظیر گشت نیم‌روزی با ون، آفرهای ویژه گردشگری و تخفیف تفریحات کیش و... ارائه می‌کند و باعث کاهش هزینه‌های سفر شما می‌شود. قیمت تور کیش از مشهد در تورگردان از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود و سفری اقتصادی و باکیفیت را برای‌تان رقم می‌زند.

برای رزرو و خرید می‌توانید انواع پکیج‌های مختلف تور کیش از مشهد را در سایت تورگردان مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت‌ها و بررسی امکانات و خدمات تور برای استعلام دقیق قیمت و تکمیل خرید با کارشناسان تورگردان به شماره ۰۲۱۴۷۶۲۷۸۰۰ تماس بگیرید.

چه عواملی روی قیمت تور کیش علی بابا از مشهد تاثیر دارد؟

عوامل متعددی بر روی قیمت تور کیش علی بابا تاثیر می‌گذارد؛ اما بیشترین هزینه مربوط به محل اقامت و بلیط هواپیما است که در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

۱ـ اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار روی قیمت تور کیش، هتلی است که انتخاب می‌کنید. تور هتل‌های ۵ ستاره مانند هتل دریایی ترنج، هتل داریوش کش، هتل ماریناپارک، هتل میراژ، هتل پالاس، هتل شایان و... به دلیل امکانات و خدمات رفاهی منحصربه فردی که ارائه می‌کنند، بسیار بیشتر از تور هتل‌های ۲ ستاره و ۳ ستاره کیش است. در نتیجه اگر به سفرهای لوکس علاقه دارید سراغ این هتل‌ها بروید. در غیراین‌صورت هتل‌های اقتصادی کیش گزینه‌های بهتری هستند.

همچنین قیمت هتل‌های فولبرد و هافبرد نیز با هم متفاوت است. تورهای فولبرد کیش هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و تورهای هافبرد وعده صبحانه را به همراه یکی از وعده‌های نهار یا شام به گردشگران ارائه می‌دهند که هزینه تور فولبرد بیشتر خواهد بود.

قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز علی بابا از مشهد

۲- عامل دوم قیمت بلیط هواپیما و فاصله شهر مبدا تا کیش است. یعنی هرچه فاصله شهر مبدا تا جزیره کیش بیشتر باشد، هزینه پرواز به مراتب بیشتر خواهد بود. مثلا قیمت تور کیش از تبریز در مقایسه با تور کیش از شیراز به دلیل فاصله زیاد بین مبدا و مقصد بیشتر است؛ اما باز هم هزینه این سفر با تور بسیار مناسب‌تر از سفرهای شخصی خواهد بود.

۳- مدت زمان اقامت در جزیره توریستی کیش، سومین عامل اثرگذار در قیمت تور است. تورهای کیش معمولا از ۲ شب به بالا قابل رزرو هستند و طبیعی است که هرچه تعداد شب‌های اقامت شما بیشتر باشد، هزینه نهایی تور نیز افزایش می‌یابد.

۴- مورد آخر امکانات و خدمات جانبی تور است. هرچه امکانات تور نظیر ترانسفر استقبال فرودگاهی، گشت شهری، وعده‌های غذایی و... بیشتر باشد، به قیمت تور اضافه می‌شود.

چرا تور کیش از مشهد 4 شب و 5 روز را انتخاب کنیم؟

تعداد روزهای مناسب برای سفر به کیش به میزان سفری که شما برای استراحت و تفریح نیاز دارید، بستگی دارد. با این حال پیشنهاد ما برای تور کیش، ۴ شب و ۵ روز است که برای اغلب افراد مناسب و معقول به نظر می‌رسد. همچنین جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی مانند پارک دلفین، باغ پرندگان، شهربازی هایلند، پارس سافاری، شهر زیرزمینی کاریز، اسکله تفریحی کیش، مراکز خرید لوکس، تله‌کابین میکامال و... دارد که برای بازدید از آن‌ها باید زمان کافی داشته باشید. با تور کیش از مشهد علی بابا و مدت زمان ۴ شب، هم می‌توانید از بیشتر جاهای دیدنی جزیره لذت ببرید و هم به اندازه کافی استراحت کنید.

نکات مهم خرید تور مشهد به کیش ۴ شب و ۵ روز از علی بابا

  • بهترین فصل و البته گران‌ترین زمان برای سفر به کیش اواخر پاییز، زمستان و تعطیلات نوروز و ارزان‌ترین زمان برای سفر به دلیل گرما طاقت‌فرسای جزیره، فصل تابستان است.
  • برای کاهش هزینه‌های سفر به دنبال تورهای لحظه آخری کیش باشید. در تورگردان می‌توانید انواع تورهای دقیقه نودی کیش از مشهد را از مبادی مختلف کشور مشاهده نمایید.
  • هتل‌های نزدیک به مرکز جزیره معمولا گران‌تر از هتل‌هایی هستند که فاصله بیشتری تا این منطقه دارند. پس در انتخاب هتل به این مورد نیز توجه داشته باشید.
  • بهترین و راحت‌ترین راه سفر به کیش بر اساس نظر کاربران به صورت هوایی است و حتی سفر زمینی با قطار و کشتی ممکن است هزینه بیشتری هم داشته باشد!
  • در انتخاب ساعت پرواز رفت و برگشت دقت کنید. بهتر است ساعت پرواز رفت به گونه‌ای باشد که اوایل ظهر به کیش برسید و ساعت پرواز برگشت در آخرین ساعات شب باشد. در این صورت از زمان خود بیشترین بهره را خواهید برد.
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز