خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفا شیراز مطرح کرد؛

صرفه‌جویی در مصرف آب برای تابستانی کم تنش

صرفه‌جویی در مصرف آب برای تابستانی کم تنش
کد خبر : ۱۴۹۵۰۲۳

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شیراز با گرامیداشت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: همشهریان شیرازی با مهم شمردن و توجه به مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب، می توانند تابستان کم تنشی را تجربه کنند.

به گزارش ایلنا، محمدامین آبادیان با اعلام اینکه حس مسئولیت اجتماعی، همکاری و مشارکت مشترکان این شرکت در مصرف بهینه آب به‌ویژه در فصل گرم سال، شایسته قدردانی است گفت: این همراهی با تلاش‌های مجموعه آبفا منجر به تأمین آب موردنیاز مشترکان در تابستان امسال با کمترین میزان قطعی و افت فشار می شود.

این مقام مسئول گفت: مشارکت‌ مردم از اثرگذارترین راه‌کارهای برون‌رفت از چالش‌های کم‌آبی محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: همراهی در اجرای راهکارهای مدیریت مصرف آب، یکی از شاخصه‌های فرهنگی مردم شیراز محسوب می‌شود؛ مردم متعهد و نجیبی که همواره توجه ویژه‌ای به ممانعت از اسراف داشته و دارند.

آبادیان خاطرنشان کرد: با شروع فصل گرم، مصرف آب زیاد می‌شود و شایسته نیست که در این روزهای گرم تعدادی از شهروندان ما با کمبود یا قطعی آب مواجه شوند.

وی ابراز داشت: بر این باوریم شهروندان شیرازی همانند سال‌های گذشته همیار و همراه ما در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و رعایت عملی این موضوع خواهند بود.

آبادیان با اشاره به ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود تصریح کرد: مقادیر قابل توجهی از آب را با رعایت موارد به‌ظاهر کوچکی مانند چک کردن آب کولر و ایجاد سایه‌بان، کوتاه کردن زمان استحمام و ... می توان مدیریت کرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز یادآور شد: این شرکت از چندین ماه قبل با برگزاری جلسات قرارگاه تأمین آب تمام همت خود را به کار گرفته که مردم قدرشناس شیراز کمترین قطعی و افت فشار را در تابستان داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن تأکید مجدد بر صرفه جویی در مدیریت مصرف آب گفت: سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش شهروندان و اعزام اکیپ های عملیاتی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز