خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس:

حضور پرشور در انتخابات جایگاه نظام را در دنیا مستحکم تر می کند

حضور پرشور در انتخابات جایگاه نظام را در دنیا مستحکم تر می کند
کد خبر : ۱۴۹۳۴۳۰

نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه مردم ما در همه عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضر بوده اند،گفت: ملت بزرگ ایران هشتم تیرماه با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، جایگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در دنیا مستحکم‌تر می‌کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان همدان با اشاره به اینکه خدمت انسان را بزرگ می‌کند، اظهار کرد: مردم در همه عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده‌اند و یک بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، جایگاه نظام را مستحکم‌تر می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه رییس جمهور آینده باید شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهد،تصریح کرد: شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود و هر آنچه که داشت فدای انقلاب و اسلام کرد.

حاجی‌بابایی همچنین یاد و خاطره شهید جمهور را گرامی داشت و بیان کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی مرد اخلاق بود، او هیچگاه حرف ناصحیح بر زبان جاری نکرد و هدفش فقط خدمت به مردم و جلب رضای الهی بود.

نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها از حضور پرشور و معنادار مردم در انتخابات ریاست جمهوری حکایت دارد.

وی تصریح کرد: امسال سال خوبی برای کار هست و برای نخستین بار مجلس شورای اسلامی در ابتدای کار خود با انتخابات ریاست جمهوری و رای اعتماد به وزرا همراه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: رای به کابینه رییس جمهور منتخب، از مهمترین و تاثیر گذارترین کار مجلس است و می‌تواند موجب تحول عظیم و کارکرد بیشتر برای توسعه کشور شود.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۳ با ۴۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه فرهنگی به حوزه فرهنگ اضافه شده و تحول عظیم در کشور رقم خواهد خورد.

حاجی بابایی تاکید کرد: باید تورهای بازدید دانش‌آموزان از کارخانجات و واحدهای تولیدی راه‌اندازی شود تا کارآمدی نظام به نسل آینده نشان داده شود.

نایب رئیس مجلس گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای تورهای راهیان پیشرفت اختصاص داده شده تا دانشجویان از واحدهای تولیدی بازدید کرده و با دستاوردهای صنعتی، علمی و فناوری کشور آشنا شوند.

وی افزود: یک درصد از بودجه شرکت‌های دولتی به طرح راهیان پیشرفت اختصاص یافته است تا مشکلی در رابطه با تامین اعتبارات آن ایجاد نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز