خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

اگر کارشناسی مورد توجه قرار نگیرد عملا کارها عقیم می‌ماند

اگر کارشناسی مورد توجه قرار نگیرد عملا کارها عقیم می‌ماند
کد خبر : ۱۴۴۰۱۹۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: داشتن تخصص و تعهد در حرفه وکالت و کارشناسی دادگستری یک ضرورت و الزام است تا شاهد تحقق عدالت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آیین تحلیف و اعطای پروانه پایه یک وکالت و کارشناسان رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه، علی شعبانی رئیس کل دادگستری، حجت الاسلام مظفری معاون قضایی دادگستری، محمد نویسنده رئیس مرکز وکلای استان، محمد نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری، درتالار ایرانیان برگزار شد. 

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با اجرای مراسم تحلیف وکلا از امروز افراد جدیدی به جامعه وکلا و کارشناسان دادگستری اضافه می شوند تا به مردم خدمت کنند.

وی بیان کرد: شما وکلا و کارشناسان از امروز مسئولیت مهمی بر دوش می گیرید و باید بدانید حوزه وکالت و کارشناسی بسیار مهم و اثرگذار در دستگاه قضایی برای تحقق عدالت است.

شعبانی تصریح کرد: همه ما تلاش می کنیم تا احقاق حق شهروندان در مسیر عدالت صورت گیرد و نقش کارشناسی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: اگر کارشناسی مورد توجه قرار نگیرد عملا کارها عقیم می ماند لذا بایستی تخصص و تعهد در این عرصه جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: تخصص همین کارشناسی و حرفه شماست که باید آن را درست انجام دهید و در بطن کار با نگاه فنی عمل کنید.

شعبانی اظهار داشت: اگر کارشناسی خوب نباشد شاهد اطاله دادرسی می‌شویم و بدون تردید دوره تخصصی که شما گذرانده اید و حائز شرایط شده اید در کار شما تاثیرگذار است و تفاوت عملکردتان دیده خواهد شد.

وی گفت: امروز فضای کار تغییر کرده و باید دانش خود را ارتقا بخشید و درکنار تخصص به تعهد نیز باور داشته باشید.

در ادامه آیین تحلیف و اعطای پروانه 40 وکیل پایه یک و 54 کارشناس رسمی دادگستری در قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز