خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل فراجا در رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز ۱۴۰۲:

برای آرامش و آسایش مردم در تعطیلات نوروز هم‌قسم می‌شویم/ «خستگی» سمی برای ادامه سفر است

برای آرامش و آسایش مردم در تعطیلات نوروز هم‌قسم می‌شویم/ «خستگی» سمی برای ادامه سفر است
کد خبر : ۱۳۴۰۴۲۲

فرمانده کل فراجا با بیان این که خستگی رانندگان سمی برای ادامه سفر است، گفت: هم‌قسم می‌شویم تا در خدمت مردم باشیم و برای آرامش و آسایش مردم در تعطیلات نوروز از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد،  گفت: از امروز ۸۷ هزار نفر از مردان مرد در حوزه ایمنی و ترافیک دور هم جمع شدند تا هم‌قسم شوند که تلاش کنند در نوروز ۱۴۰۲ نشاط بهاری، آرامش در سفر و پرهیز از خطر را به مردم عزیز ایران هدیه کنند.

وی افزود: این اقدام از این جهت حائز اهمیت است که معمولا در شروع سال نو مردم وقتی به سفر می‌روند، به‌دنبال این هستند که خستگی از تن بزدایند و با روحیه بهتر، آماده‌تر و پرنشاط‌تر سال جدید را آغاز کنند. بنابراین حضور به‌موقع، به‌هنگام و مناسب شما عزیزان می‌تواند ارمغان سلامت در سفر، ایمنی در سفر و آرامش در سفر را به مردم هدیه کند.

فرمانده کل فراجا ادامه داد: شما عزیزان باید از آرامش و استراحت خود صرف نظر کنید تا بتوانید این خدمت را به مردم ارائه کنید. البته خانواده‌های عزیز و صبور شما که صبوری می‌کنند تا رنج دوری شما را در ایام نوروز تحمل کنند، مثل خود شما قابل تقدیر هستند و جا دارد از خانواده همه شما عزیزان تشکر کنم.

رادان با بیان اینکه هم‌قسم می‌شویم تا در خدمت مردم باشیم و برای آرامش و آسایش مردم در تعطیلات نوروز از هیچ کوششی دریغ نکنیم، گفت: قطعا به تعداد اندکی از افراد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، سخت‌گیری خواهیم کرد. برآورد ما این است نزدیک پنج یا شش درصد رانندگان کل جمعیتی هستند که تخلف می‌کنند و اجازه نخواهیم داد این درصد اندک اراده خود را به نزدیک به ۹۵ درصد مردم که خود را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌دانند، تحمیل کنند.

رئیس پلیس کشور ضمن درخواست از عموم مردم برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در همه زمان‌ها به‌ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۲ گفت: از مردم خواهش می‌کنم حالا که ما همه هم‌قسم شدیم تا ایمنی ترافیکی را در جاده‌ها برقرار کنیم، شما هم برای آرامش و آسایش خود دقت داشته باشید. وی تاکید کرد: خستگی می‌تواند سمی برای ادامه سفر باشد.

رادان با بیان این که ضرورتی ندارد وقتی فردی خسته شد، اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، عنوان کرد: جاده‌های ایران اسلامی آن‌قدر زیبا هستند که اگر یک راننده خسته شد، دقایقی را کنار بزند و با آرامش به استراحت بپردازد. 

وی در پایان تصریح کرد: شروع سال آتی برای رسیدن به اهداف ما در برنامه باید طوفانی، همراه با ادب اما اقتدار و همراه با مهربانی اما اجرای قانون باشد‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز