خبرگزاری کار ایران

لزوم ارائه خدمات نو به مرزنشینان در هفته انتظامی ۱۴۰۳

لزوم ارائه خدمات نو به مرزنشینان در هفته انتظامی ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۵۲۷۴۲۲

رئیس ستاد هفته انتظامی مرزبانی و معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در چهارمین کمیسیون گرامی داشت هفته انتظامی 1403، بر ارائه خدمات نو به مرزنشینان در این هفته و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تکریم از کارکنان و خانواده های آنان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "حسن اسدالهی" در چهارمین کمیسیون گرامی داشت هفته انتظامی 1403، هفته انتظامی را فرصتی برای پیوند مرزبانی با مردم و مرزنشینان و ارائه خدمات مضاعف به آنها دانست و گفت: هفته انتظامی زمان نمایش اقتدار فرماندهی مرزبانی فراجا در عرصه های مختلف از جمله تأمین امنیت مرزها است و این شکوه و عظمت زمانی بروز پیدا می کند که ما بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود در این هفته بهره مند شویم.

رئیس ستاد هفته انتظامی مرزبانی و معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در برنامه های هفته انتظامی، خاطرنشان کرد: اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی و مردمی سر لوحه کار مرزبانی در بین مرزنشینان است.

سردار اسدالهی تصریح کرد: هفته انتظامی فرصتی مناسب برای معرفی بهتر خدمات نو به مرزنشینان است و هرچه این خدمات بهتر معرفی شود، شاهد افزایش مشارکت مرزنشینان در برقراری نظم و امنیت مرزها خواهیم بود.

این مقام مسئول همچنین بر هماهنگی دقیق و برنامه‌ریزی همه جانبه مسئولان مرزبانی تأکید کرد و تعمیق سطح تعامل با دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی، اقشار اجتماعی از جمله مرزنشینان، ارتقاء فرهنگ ارزش گذاری به ایثار گران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده آنان در جامعه را از محوری ترین وظایف فرماندهی مرزبانی فراجا در این هفته عنوان کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه سرهنگ "رضا شیراوژن"؛ معاون فرهنگی و اجتماعی و دبیر هفته انتظامی فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی در هفته انتظامی؛ اقدامات و طرح ها و پیشنهادهای مختلف، مصوبات و دستورالعمل های مربوطه به تبادل نظر پرداخت و سردار "حسن اسدالهی" معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا دستورات لازم را در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این هفته صادر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز