خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛

تداوم خدمات بنیاد مسکن اردبیل در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۷۳

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: خدمات رسانی بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح هادی، جذب تسهیلات، مقاوم سازی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حامد کیخسروی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: سال گذشته سال پرکاری برای بنیاد مسکن استان اردبیل بود و همکاران این نهاد انقلابی با تلاش شبانه روزی کارنامه خدمت شایسته ای را ارائه دادند.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح هادی، جذب تسهیلات، مقاوم سازی و شروع  اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملکرد مناسبی در بنیاد مسکن استان اردبیل و به تبع آن در شهرستان خلخال انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: تلاش کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل و همکاری فرمانداری محترم در سطح شهرستان ها و دهیاران باعث شده خدمات این نهاد انقلابی بدون وقفه پیش برود.

فرماندار خلخال نیز با تبریک دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن خدمت تلاشگران این عرصه اظهار کرد: بنیاد مسکن در سنوات گذشته خدمات ارزنده و قابل توجهی را با مردم و بویژه قشر محروم جامعه ارائه داده است.

یحیی زاده افزود: عملکرد مطلوب بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) در سراسر استان و بویژه در روستاها کاملا مشهود است و تلاش می کنیم با مشارکت دهیاران همسو با بنیاد مسکن در راستای  آبادانی روستاهای استان اردبیل حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز