خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل

۵۵ برنامه همزمان با هفته کارگر در اردبیل اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۷۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۵۵ ویژه برنامه همزمان با هفته کار و کارگر در استان اردبیل اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیم زاده در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کارگر اظهار کرد:هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و با برنامه‌های متعدد ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حدود 55 برنامه در سطح استان در این هفته اجرایی خواهد شد، گفت: در این هفته برنامه های متنوع و زیادی برنامه ریزی شده است که از جمله میتوان به سخنرانی در خطبه ی پیش از نماز جمعه اشاره نمود و شروع برنامه های هفته ی کار و کارگر با حضور مدیرکل و مدیران کل شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در مزار شهدا و غبارروبی مزار این عزیزان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی_ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. در سطح شهرستان ها و تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: برگزاری ورزش های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و همچنین برگزاری مراسم ها و جشن های کارگری در محل کارخانجات نیز از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

وی در پایان افزود: روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز