خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد اردبیل عنوان کرد؛

حمایت از 3625 نفر ایتام توسط معلمان اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۱۹

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۶۲۵ نفر از ایتام تحت حمایت معلمان استان اردبیل قرار دارند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسین‌نژاد ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری، گفت: هم‌اکنون ۲۵۸۷ معلم، با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان، تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار، می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز