خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق ایران خبر داد؛

کسب رتبه برتر اردبیل در معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو۲۰۲۴

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۶۳

نایب رئیس اتاق ایران گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران بود که پاویون استان اردبیل توانست با ارائه و معرفی موفق ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بیشترین مشارکت و همکاری را اخذ و در بین استان‌ها جایگاه برتر را کسب کند.

به گزارش ایلنا، حسین پیرموذن در جمع خبرنگاران، از کسب رتبه برتر استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد و اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندهای صادراتی ایران با حضور ۲۵ کشور برگزار شد و پاویون استان اردبیل در این نمایشگاه توانست با ارائه موفق و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و جذب بالاترین حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران خارجی و بیشترین مشارکت و قول همکاری رتبه برتر این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

وی در رابطه با اقدامات لازم برای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت بر تشکیل کارگروه ویژه این موضوع اشاره کرد و افزود: در سطح ملی جلسات مشورتی با بخش خصوصی به صورت مستمر انجام می‌شود و در سطح استانی نیز تشکیل کمیته جهش تولید و راه‌اندازی جلسات مشورتی با مدیران سازمان و بخش خصوصی ضروری است.

نایب رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور با اشاره به پیگیری مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: از سوی شورای استان اردبیل ۹ مورد از قوانین مخل کسب و کار شناسایی و در هیات مقررات زدایی طرح و هر ۹ مورد مورد تایید قرار گرفت که نشان دهنده توجه دقیق و بررسی جدی مسائل و مشکلات بخش خصوصی و تولید توسط اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز