خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: بدون تعارف تیم ملی مربی بزرگ نامدار می‌خواهد

بختیاری زاده: بدون تعارف تیم ملی مربی بزرگ نامدار  می‌خواهد
کد خبر : ۱۴۹۴۶۲۱

بعضی‌ها معتقدند ما تنها دو بازیکن خیلی خوب در بین لژیونرهایمان داریم و از تیم‌های دیگر خیلی قوی‌تر نیستیم.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری زاده مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در رابطه با دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان ونتیجه ضعیفی که در خانه مقابل این تیم کسب کردیم نظرات فنی خودش را اعلام داشت. سرمربی سابق صنعت نفت در خصوص نحوه برکناری‌اش و اینکه اجازه ندادند از  خودش دفاع کنند هم گلایه های زیادی دارد که در خصوص آن نقطه نظراتش را با ما در قالب مصاحبه ای کامل انجام داد  و تمام ناگفته هایش در چند مدت اخیر را بر زبان  آورد . 

چرا دیدار خانگی ما مقابل تیم ملی ازبکستان با نتیجه تساوی پایان یافت ؟

 قبل از حرف‌هایم باید این توضیح را بدهم .تفکری جا افتاده که به یک فرهنگ در فوتبال ما از پایین ترین رده تا رده ملی ما تبدیل شده است که وقتی راجع به تفکرات خودمان در مورد یک بازی صحبت می کنیم  طرف مقابل شما را دشمن خود می داند در صورتی که ممکن است در یکسری از مسائل شما موافق مسائل تیم ملی نباشید اما حتما برای موفقیت باید در کنار هم باشیم .من هم اگر قرار است از تیم ملی مان انتقاد کنم در مورد یکسری از مسائل فنی است و مواردی که من مطرح می سازم به این معنی نیست که من با سرمربی تیم ملی مان مشکل دارم.  باید قبول کنیم که تیم ملی ما براساس دارایی‌هایش خوب بازی نمی کند و ما این نکته را در بای رفت  مقابل ازبکستان خصوصا در نیمه دوم آن دیدار و بازی برگشت  مقابل این تیم به خوبی شاهد بودیم و در نهایت هم به نتیجه مساوی بدون گل رسیدیم در حالی که می توانستیم خیلی قوی‌تر بازی کنیم .

منظورتان ار بهتر بازی کردن را دقیق تر بیان می کنید؟

ما می توانستیم قوی تر بازی کنیم چون در چرخش توپ و در کارهای ترکیبی و تحت فشار قرار دادن حریفم کار خاصی انجام ندادیم و بیشتر دل به کار های خلاقانه بازیکنان‌مان در پستهای خودشان  بستیم و در عمل هم نتوانستیم نتیجه‌ای  بهتر از تساوی بدون گل کسب کنیم .

اما بعضی‌ها هم معتقدند ما تنها دو بازیکن خیلی خوب در بین لژیونرهایمان داریم و از تیم‌های دیگر خیلی قوی تر نیستیم ؟

برای اینکه یک تیم قدرتمند داشته باشیم حتماً نیازی به این نداریم که همه آنها لژیونر باشند. اصلاً مگر تیم ملی قطر همه بازیکنانش لژیونر است که دو مرتبه قهرمان آسیا شده. مشکل ما این است که در همین سطح هم خوب بازی نمی‌کنیم و با موجودی خوبی که داریم حتماً می‌توانیم قوی‌تر کار کنیم و اصلاً آیا بازی‌مان مقابل ازبکستان به قول الهویی مربی تیم ملی ادامه بازیهای جام ملت‌های آسیا بود که هدف بردن نبود و از دید ایشان هدف توسعه فوتبال روز در تیم ملی بود که این به اعتقاد من بسیار غیر منطقی است.

شما منظورتان دقیقاً چه کسی است؟

من برای شخص سرمربی تیم ملی کشورمان احترام زیادی قائل هستم اما ب باید قبول کنیم دوران قلعه نویی در فوتبال ما تمام شده است. ایشان هر چه داشته برای تیم ملی ما گذاشته و تلاشش را انجام داده است اما الان فوتبال ملی ما به یک مربی تراز اول نیاز دارد که شکل فوتبالمان را از این حالت کسالت‌آور درآورده و شرایط فوتبال ملی ما را بهبود بخشد. اولین مرحله این است که سرمربی تیم ملی باید قبول کند که تیم ما خوب بازی نمی‌کند.

اگر مربی تراز اول بیاید حتماً در جام جهانی موفق می‌شویم؟

در فوتبال هیچ چیزی قطعی نیست. چیزی که در فوتبال مهم است گرفتن تصمیماتی است که شانس موفقیت‌تان را بیشتر سازد. برای مثال آیا روزی که اتو رهاگل برای تیم ملی یونان انتخاب شد کسی فکر می‌کرد ایشان با یونان قهرمان اروپا شود.

در خصوص حضورتان در صنعت نفت چه توضیحی دارید؟

مسئولیت تیمی را قبول کردم که در 70 روز بدون مربی و بدون تمرین کارش را در نیم فصل دوم شروع کرد. من از فوتبالی‌ها سؤال می‌کنم تیمی که دو ماه بدون مربی و دور از شرایط مسابقه بوده چگونه انتظار می‌رود آن تیم نتیجه بگیرد و در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز