خبرگزاری کار ایران

جباری: نکونام باید دستیارانش را تغییر دهد

جباری: نکونام باید دستیارانش را تغییر دهد
کد خبر : ۱۴۹۸۴۷۱

علی جباری معتقد است که جواد نکونام با این دستیاران به جایی نخواهد رسید.

جباری: نکونام باید دستیارانش را تغییر دهدبه گزارش ایلنا، علی جباری، پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرد. 

آقای جباری هنوز تکلیف سرمربی در استقلال روشن نیست و با اینکه در روزهای اخیر گفته شده حضور این مربی در استقلال قطعی است اما همچنان شایعاتی پیرامون همکاری او با استقلال وجود دارد.

طبق آخرین صحبت‌هایی که من با مسئولان باشگاه استقلال داشتم، مقرر شد که نام نکونام به عنوان سرمربی استقلال اعلام شود. گفته شد یا اواخر هفته پیش و یا ابتدای همین هفته این موضوع از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شود. چیزی که من اطلاع دارم این است که موانع از پیش روی سرمربی استقلال برداشته شده است.

 

با توجه به صحبت‌هایی که شما داشتید می‌توانیم بگوییم که ادامه حضور نکونام در استقلال قطعی است؟

ببیند ممکن است از روزی که من با مسئولان صحبت کردم تا زمانی که مقرر شده تصمیم نهایی اتخاذ شود، اتفاقاتی رخ دهد. به هرحال ممکن است موانعی وجود داشته باشد اما بنا بود این موانع برطرف شود و نکونام برای حضور دوباره در استقلال تایید نهایی بگیرد.

 

اگر فرض را برتداوم حضور نکونام در استقلال بدانیم، آیا به نظر شما تغییرات در این تیم الزام آوراست؟

چرا نباید باشد؟ قطعا باید تغییراتی انجام شود و استقلال با هیبت یک تیم مدعی وارد لیگ شود. از همین کادر فنی هم باشد شروع شود.

 

پیرو صحبت شما زمزمه‌هایی هم درباره تغییرات در کادر فنی شنیده شده است و گفته می‌شود 3 نفر از اعضای کادر فنی استقلال جدا خواهند شد ومربیان خارجی به استقلال خواهند آمد.

مسلما کادر فنی استقلال باید تقویت شود و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. من با کسی تعارف ندارم و صحبتم را رک در رسانه انجام می‌دهم. اگر قرار است با توپ پر در مسابقات آسیایی حاضر شویم و در جبهه‌های گوناگون تلاش کنیم و بجنگیم لازم است که دستیاران قوی و کار بلند در کنار سرمربی استقلال قرار بگیرند تا او را به خوبی در کوران سخت مسابقات کمک کنند. استقلال نباید با یک تیم دست و پا بسته و ضعیف در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد. ما فصل بسیار حساسی در پیش داریم و تیم باید به بهترین شکل ممکن تقویت شده و وارد مسابفات شود. ما فصل بعد علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیداکنیم که مسابقات بسیار مهمی است و باید شان این تیم حفظ شود.

 

درفصلی که گذشته فضای مجازی و برخی حواشی لطمه جبران ناپذیری به استقلال وارد ساخت و مشکلات بزرگی به وجود آورد. ادامه این روند در فصل جدید آیا برای استقلال حکم یک عامل بازدارنده را ایفا نخواهد کرد؟

قطعا همین طور است. من ابتدای فصل پیش جلسه‌ای با مدیرقبلی استقلال داشتم و بدون تعارف به او گفتم باید از حواشی وفضای مجازی دوری کنند اما گوش نکردند و نتیجه‌اش هم شد همین ناکامی. استقلال یک تیم خاص است که باید محیطش آرام باشد تا نتیجه بگیرد. هرچه حواشی بیشتر باشد درصد موفقیت هم کاهش خواهد یافت. البته جوانی برخی تصمیم گیران در باشگاه استقلال نیز باعث می‌شد تا ناخواسته درگیر فضای مجازی شوند و حاشیه‌هایی به ضرر تیم خود ایجاد کنند. درگیر شدن با فضای مجازی باعث می‌شود حقایق وارونه جلوه داده شود و استقلال برای رسیدن به موفقیت باید عمیقا از این فضا دوری کند و مدیران این باشگاه نباید اجازه دهند کادر فنی و بازیکنان در این فضا فعالیت کنند.

 

چند هفته پیش و قبل از اینکه آقای هاشمی، وزیر ورزش و جوانان رسما اعلام کنند که باید در بازی‌های لیگ برتر از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود، نامه‌ای از سوی پیشکسوتان باشگاه استقلال به وزارت ورزش ارسال شد. در آن نامه چه موارد مطرح شد؟

ما آن نامه را به طور محرمانه به آقای وزیر دادیم و قرار بود افشاء نشود اما خیلی زود خبرش در رسانه‌های منتشر شد. نمی‌خواستیم رسانه‌ای شود که شد. ما نامه‌ای محرمانه به آقای وزیر دادیم و وقایع داوری در فصلی که گذشت به طور واضح و روشن برای ایشان شرح داده شد. بعد از آن ایشان صحبت کردند و گفتند که از فصل بعد باید حتما از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. امیدواریم این  دستور به طور جدی انجام شود چون استفاده از کمک داور ویدئویی باعث رشد فوتبال می‌شود و جلوی 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز