خبرگزاری کار ایران

نقش پر رنگ وحید امیری در قهرمانی پرسپولیس

نقش پر رنگ وحید امیری در قهرمانی پرسپولیس
کد خبر : ۱۴۸۹۰۰۸

وحید امیری با ارسال دو پاس گل حیاتی در سه بازی اخیر پرسپولیس، زمینه ساز قهرمانی سرخ‌ها شد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در جریان دیدارهای هفته آخر لیگ برتر، با توجه به نتایج رقم خورده تا دقایق پایانی تیم‎‌ها، استقلال با فاصله یک امتیاز صدرنشین بود و در حالی که همه تصور می‌کردند پرسپولیس دیگر در دقایق آخر موفق به باز کردن دروازه مس نخواهد شد، سرنوشت قهرمان لیگ در دقیقه 85 با تگ گل گولسیانی عوض شد.

اما کسی در آن لحظات به کار ارزشمند وحید امیری توجه نکرد؛ او با ارسال دقیقی که نجام داد، توپش همان جایی که لازم بود، روی سر گولسیانی نشست و گل قهرمانی پرسپولیس به ثمر رسید. این در حالی بود که او از دقیقه 60 به جای مسعود ریگی وارد زمین شده بود و به نوعی تعویض طلایی اوسمار به شمار رفت تا گره از کار پرسپولیس باز کند.

اما فارغ از پیروزی پرسپولیس در هفته آخر که منجر به قهرمانی سرخ‌ها شد، وحید امیری یکی از ارکان اصلی کامبک رویایی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم بود؛ جایی که سرخپوشان صدر را از استقلال گرفتند و تا هفته آخر از آن محافظت کردند.

وحید امیری در آن بازی نیز تعویض طلایی سرمربی برزیلی پرسپولیس بود؛ او در دقیقه 46 به جای سروش رفیعی وارد زمین شد و ریتم بازی پرسپولیس پس از حضور او در نیمه دوم عوض شد؛ به طوری که پرسپولیس در عرض 19 دقیقه 4 گل به ثمر رساند و پاس گل سوم و تساوی بخش سرخ‌ها را در آن بازی، امیری برای آل‌کثیر ارسال کرده بود.

امیری قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده و باید دید مدیران این تیم او را در برنامه تمدیدی‌های خود قرار می‌دهند یا فصل درخشان وینگر با سابقه فوتبال ایران، آخرین فصل حضور او در بین سرخپوشان بوده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز