خبرگزاری کار ایران

حلالی: از گاریدو حمایت می‌کنم/ وقت جدایی بیرانوند رسیده است

حلالی: از گاریدو حمایت می‌کنم/ وقت جدایی بیرانوند رسیده است
کد خبر : ۱۴۹۸۴۶۱

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان اسپانیایی همواره از دانش و علم فوتبالی برخوردار هستند و باید گاریدو را حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل درباره انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: انتخاب گاریدو می‌تواند برای پرسپولیس از جنبه‌های مختلف موثر باشد. هر مربی که باشگاه انتخاب کرده باید احترام بگذاریم و برای کسب موفقیت به این مربی کمک کنیم.

وی ادامه داد: نام‌های زیادی طی این مدت سر زبان‌ها بود. از اسکوچیچ تا ماتزاری و از تارتار تا علی دایی مربیانی بودند که درباره انتخاب آن‌ها به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان بحث و جدل شد، اما در ادامه گاریدو را انتخاب کردند. از سوابق او اطلاع زیادی ندارم و تنها می‌توانم بگویم که مربیان اسپانیایی همواره از علم و دانش فوتبالی بالایی برخوردار هستند و باید بستر مناسب زیرساخت‌ها را برای او فراهم کنیم تا بتواند در آرامش روی تیم متمرکز شود. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حواشی و فسخ قرارداد بیرانوند، تصریح کرد: بیرانوند زمان حضور در پرسپولیس کمک زیادی به تیم کرد و بابت تمام زحماتی که او کشید باید تشکر کنیم و به نظرم هواداران باید فرصت دهند تا بیرانوند هم حرف‌هایش را بزند و آنموقع قضاوت کنیم. از نظر کلی بیرانوند قرارداد و آپشن‌ها را به صورت تمام و کمال دریافت کرده و حتی بیشتر از آن چیزی که بود پول گرفت. آپشن‌هایی که باشگاه برای برخی بازیکنان در نظر می‌گیرد قطعا در آینده باعث ضرر باشگاه خواهد شد. یعنی چه که یک بازیکن توپ بیشتر می‌گیرد و یا گل می‌زند باید آپشن بگیرد؟ باید بساط این پول‌ها جمع شود تا بازیکنان بیشتر از اینکه پول را اولویت قرار دهند روی کیفیتشان کار کنند.

حلالی با بیان اینکه بیرانوند باید به حضور در پرسپولیس افتخار کند، عنوان کرد: اگر پول برای بیرانوند مهم است بهتر بود از این زودتر پرسپولیس را رها کند. چه تیمی مانند پرسپولیس می‌توانست او را معروف کند. بیرانوند تا پیش از اینکه دروازه پرسپولیس شود کسی او را نمی‌شناخت و اکنون برای بالا بردن مبلغ قرارداد خود روی اعصاب هواداران می‌رود. هر فصل این جریان‌ها از سوی این دروازه‌بان رخ می‌دهد و به نظرم او باید بارش را جمع کند و از تیم برود. مدیریت باید به دنبال یک دروازه‌بان در خور نام پرسپولیس باشند و کسی را انتخاب کنند که باشگاه را به پول نفروشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز