خبرگزاری کار ایران

تاکید امام جمعه ساری بر تسریع در اجرای مصوبات سفر دوم شهید جمهور به مازندران

تاکید امام جمعه ساری بر تسریع در اجرای مصوبات سفر دوم شهید جمهور به مازندران
کد خبر : ۱۵۰۶۶۳۷

آیت‌الله لائینی گفت: از مخبر معاون اول شهید رئیسی انتظار داریم که مصوباتی را که شهید جمهور در دومین سفر استانی به مازندران داشتند و برای آن تأمین اعتبار هم شد، دستور اعتبارات و مصوبات را برای اجرا ابلاغ کند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: نتیجه تقوا دل نبستن به دنیا است.

وی با قدردانی از مردم استان در اقامه شعائر حسینی و عزاداری دهه اول محرم، افزود: از تمامی کسانی که امنیت برگزاری مراسم را تامین کردند نیز قدردانی می‌شود.

امام جمعه ساری گفت: البته ابراز تأسف می‌کنیم از اقلیتی که حرمت محرم و دسته روی‌ها را حفظ نکردند و با پوشش نامناسب وارد فضای حسینی شدند.

آیت‌الله لائینی افزود: از آقای مخبر معاون اول شهید رئیسی انتظار داریم که مصوباتی را که شهید جمهور در دومین سفر استانی به مازندران داشتند و برای آن تأمین اعتبار هم شد، دستور اعتبارات و مصوبات را برای اجرا ابلاغ کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ادارات ما تا آخرین لحظاتی که یک مدیر هست کارشان را باید درست انجام دهند و معنا ندارد به بهانه تغییر دولت کارها زمین بماند و رها شود و هرکسی باید وظیفه خود را تا آخرین لحظه انجام دهد.

وی افزود: بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی دو هفته گرم در پیش داریم، ضرورت دارد صرفه جویی در مصرف آب و برق صورت گیرد  همان‌طوری که تاکنون علی رغم رشد مصرف نسبت به سال قبل خاموشی نداشتیم، امیدواریم در ادامه نیز مشکلی نداشته باشیم.

امام جمعه ساری با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان، خاطرنشان کرد:  نظارت بر اجرای قانون اساسی، تفسیر قانون اساسی، نظارت بر انتخابات‌، تصویب مصوبات مجلس و انطباق آن با شرع و قانون اساسی از جمله خدمات این نهاد است.

آیت‌الله لائینی گفت: طی ماه‌های اخیر پنج انتخابات در کشور و استان برگزار شد و نظارت بر اجرا و تأمین امنیت آن واقعاً سخت بود از برگزار کنندگان این انتخابات در فضای امن قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز با شمرهای جدیدی مواجه هستیم که مثل همان شمر و عبیدالله زمان همان قساوت و جنایت را دارند و ما با مظاهری از مظلومیت‌ها، آدم کشی‌ها، کودک‌کشی‌ها و زنان و مردان غیر نظامی و بی‌دفاع  روبرو هستیم و وظیفه ما این نیست که فقط در قالب زمان بمانیم  بلکه باید حسین‌های امروز، شمره‌ای امروز وعبیدالله‌های امروز را بشناسیم و از کربلای دیروز برای امروز درس و عبرت بگیریم.

امام جمعه ساری گفت: ما که حسینی هستیم برای همیشه همه جا را کربلا، همه روزها را عاشورا و با شمرها و یزیدهای زمان که در آمریکا و عواملش متجلی است مبارزه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز