خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر در مازندران:

کارگران و بازنشستگان در بدترین شرایط معیشتی به سر می‌برند

کارگران و بازنشستگان در بدترین شرایط معیشتی به سر می‌برند
کد خبر : ۱۵۲۴۱۰۳

نصرالله دریابیگی در دیدار مدیران کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی وفنی و حرفه‌ای استان مازندران به مناسبت هفته دولت، تصریح کرد: ناترازی میان دریافتی کارگران وبازنشستگان و تورم جاری، موجب شده این عزیزان ازحداقل‌های زندگی محروم باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به مشکلات متعدد جامعه کارگری قراردادهای موقت وسفید امضا را بلای جان کارگران توصیف کرد و گفت: متاسفانه امروز افزون بر ۹۰ درصد کارگران درقالب قراردادهای سفید امضا مشغول به کارند و به انحای مختلف استثمار می‌شوند.

وی با اشاره به وضعیت مبهم کارگران ساده در کمیته مشاغل سخت وزیان‌آور؛ بر ضرورت ایجاد هیات‌های حل اختلاف ویژه بانوان در ادارات کار تاکید نمود و گفت: زنان جامعه ما امروز دوشادوش مردان در نهادها و سازمان‌ها و کارخانه‌ها برای پیشبرد امور تلاش می‌کنند  باید به جایگاه آنان توجه خاص داشت.

این فعال کارگری و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن تشریح سختی کار در مشاغل ساختمانی، اهتمام دولت و مجلس برای حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در دیدار دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و هیات همراه با درویشی (مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان) و معاونین وی؛ نمایندگان کارگران استان از زحمات وخدمات بی‌وقفه مدیران در ارایه خدمات به کارگران و بازنشستگان و خانواده‌های آنان قدردانی کردند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی دولتمردان و مسئولان استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به ارواح مطهر شهیدان خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی ادای احترام کرد.

دراین دیدارها مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان مازندران با تییین جایگاه خاص کارگران و تجلیل از تلاش بازنشستگان برای اعتلای صنعت کشور؛ تلاش برای حل مشکلات این عزیزان را وظیفه‌ای مقدس عنوان کرد.

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان هم در جمع نمایندگان کارگری مازندران بر آمادگی همکارانش برای ارایه آموزش‌های مهارتی برای ارتقای جامعه هدف تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز