خبرگزاری کار ایران

«رکوردز آکادمی» با موزیسین‌های خاورمیانه همکاری می‌کند

«رکوردز آکادمی» با موزیسین‌های خاورمیانه همکاری می‌کند
کد خبر : ۱۴۹۲۹۱۳

هاروی میسون جونیور (مدیرعامل آکادمی رکوردز) اعلام کرد قصد دارد با در اختیار گذاشتن امکانات پیشرفته و ایجاد فرصت‌های مناسب به موزیسین‌های کشورهای مختلف خاورمیانه و آفریقا با آنها همکاری‌های جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از ورایتی، آکادمی رکوردز اعلام کرد با هنرمندان خاورمیانه و آفریقا همکاری خواهد کرد. 

در این خبر آمده است: «Recording Academy» در تلاش است برای توسعه جهانی موسیقی در فضاهای پیشرفته و با هنرمندان همکاری‌های جدی داشته باشد چراکه سرعت پیشرفت در دنیای امروز بسیار بالاست و به همین دلیل این لزوم احساس می‌شود.

مسئولان آکادمی اعلام کرده‌اند که روز دوشنبه گذشته توافقنامه‌هایی را با وزارتخانه‌ها و نهادهای کلیدی در سراسر خاورمیانه و آفریقا منعقد کرده است تا در همکاری با هنرمندان به موسیقی مناطق مختلف دنیا کمک کند. 

در ادامه این خبر آمده است: انجام چنین کاری و همکاری با موزیسین‌های ملل مختلف یکی از مهمترین‌ کارها است چراکه موسیقی یکی از بزرگترین منابع طبیعی است.

هاروی میسون جونیور (مدیرعامل آکادمی رکوردز) درباره این اتفاق توضیحاتی داده است.

او گفته: یکی از مهمترین حمایت‌ها از هنرمندان این است که با در اختیار گذاشتن منابع و امکانات به آنها فرصت کار کردن بدهیم؛ بدون توجه به اینکه آنها اهل کجا هستند و چه نژادی دارند. 

آکادمی رکوردز همچنین طی یک اعلامیه مطبوعاتی گفت از دو سال گذشته همکاری خود را با رهبران سراسر جهان آغاز کرده است. در این دوره از همکاری‌ها جلسات گفت و شنودی برگزار شده و درباره هنرمندان سراسر دنیا اطلاعاتی جمع‌آوری شده و دوره‌ها و بازدیدهایی در این رابطه انجام شده است.

اکادمی ضبط یا «Recording Academy» موسسه‌ای شامل موسیقی‌دان‌ها، تهیه‌کنندگان و مهندسان صداست و آن را با جایزه «گرمی» می‌شناسند که هر سال برگزار می‌شود. این آکادمی یکی از شرکای موزه گرمی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز