خبرگزاری کار ایران

«صدای کار» در رادیو اقتصاد طنین انداز شد

«صدای کار» در رادیو اقتصاد طنین انداز شد
کد خبر : ۱۴۹۹۰۹۸

رادیو اقتصاد در برنامه «صدای کار» به نظام روابط کار و مشکلات جمعیت شاغل و بازنشسته می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نازنین کتابچی، تهیه‌کننده رادیو اقتصاد، در معرفی برنامه جدید «صدای کار» گفت: ما در این برنامه تلاش می‌کنیم مشکلات حوزه کار و اشتغال را از دو بعد کارفرما و نیروی کار بررسی کنیم. موضوعات مرتبط با روابط کار، صندوق‌های بازنشستگی، حقوق، نظام جبران خدمت و خدمات رفاهی و بهداشتی در این برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این برنامه مسائل فراگیر در جمعیت کارگر، کارمند و مستمری بگیر را شناسایی کرده و با تحلیل کارشناسانه، کاستی‌هایی که در بخش‌های کلان شامل سیاست‌گذاری ها، قوانین و روندهای اجرایی وجود دارد را برجسته می‌کند. موضوعات مطرح شده در برنامه با حضور کارشناسان به بحث گذاشته می‌شود و مسولان ذی ربط پاسخگوی مطالبات مردم خواهند بود.

کتابچی با اشاره به رویکرد آگاهی بخشی و مطالبه‌گری برنامه بیان کرد: ما در این برنامه به دنبال راهکاری برای حل چالش‌های اجتماعی و اقتصادی کار و تولید در جامعه هستیم؛ به همین دلیل از زاویه دید کارفرما نیز به موضوع نگاه می‌کنیم و به مشکلات کارفرمایان در زمینه تعامل با نیروی کار و اجرای تعهدات قانونی نیز می‌پردازیم.

وی افزود: ساختار برنامه «صدای کار» بر گزارش و تعامل با مخاطبان تمرکز دارد تا بتواند بیشتر صدایی برای مردم باشد و گرفتاری‌های آن‌ها در حوزه کار را بیان کند. در این راستا یک بخش گزارشی در قالب گفتگوی آزاد، نظرات مردم و حواشی بحث آن‌ها درخصوص موضوع برنامه را به طور کامل بازتاب می‌دهد. در بخش دیگر، جامعه کارگران و کارفرمایان از معضلات و دغدغه‌های کار و زندگی خود صحبت می‌کنند. همچنین یک آیتم نمایشی در برنامه طراحی شده که واقعیت‌های ناخوشایند حوزه کار را در قالب طنز انتقادی بیان می‌کند.

«صدای کار» به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی یکشنبه‌ها ساعت ۱۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز