خبرگزاری کار ایران

فخرالدین صدیق شریف مطرح کرد؛

وظیفه‌مان این است که حرف دل مردم را بزنیم

وظیفه‌مان این است که حرف دل مردم را بزنیم
کد خبر : ۱۴۵۴۵۸۳

فخرالدین صدیق شرف با اشاره به اینکه مخاطب با مجلسی فرضی از نمایندگان روبرو است تأکید کرد: وظیفه‌مان این است که حرف دل مردم را بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فخرالدین صدیق شریف، بازیگر رئالیتی‌شو کتاب قانون درباره مواجه شدن با آدم‌های واقعی در محیط نمایشی گفت: در برنامه‌هایی که به صورت رئالیتی شو اجرا می‌شود، باید موقعیتی ایجاد کنیم که کاملاً طبیعی باشد. در واقع باید آدم‌ها را در موقعیت واقعی قرار دهیم. مفهوم رئالیتی شو یعنی تلویزیون واقعیت؛ تلویزیونی که واقعیت را نشان می‌دهد. بنابراین یکی از وظایف کسی که به عنوان بازیگر در چنین مجموعه‌ای قرار گرفته، این است که خود را با آن فضا منطبق کرده، خود را در شرایطی قرار دهد که همه احساس کنند با آن فضا مچ شده و مخاطب هم آن فضا را واقعی ببینند.

وی افزود: در مجموعه کتاب قانون ما یک مجلس فرضی از نمایندگان دیدیم؛ افرادی که در این مجموعه بودند که به نوعی می‌خواستیم ببینیم اگر در شرایط یک نماینده واقعی مجلس قرار بگیرند، چه می‌کنند؟ چه درخواست‌هایی دارند؟ چه حرکت‌هایی برای مردم انجام می‌دهند؟ مردم را فراموش می‌کنند؟ یا باز در مسیر لوایحی که به سمت تصویب آن می‌روند مردم جایگاهی دارند؟ سعی کردم به عنوان بازیگر، خود را با آن واقعیت منطبق کنم که درباره موفقیتم باید مخاطب و دست‌اندرکاران بگویند.

صدیق شریف با اشاره به تفاوت نقش‌هایی که در کتاب قانون و گناه فرشته ایفا کرده عنوان کرد: در کتاب قانون این کاراکتر رئیس یک مجلس فرضی است. در واقع مجلسی است که همه آدم‌هایش متفاوت است و در موزه مجلس فیلمبرداری شده است. پخش این دو مجموعه در مقطعی همزمان شد که اتفاقاً بازخوردهای خوبی هر دو نقش داشت و از تفاوت این دو شخصیت می‌گفتند. خوشبختانه الان این مسئله جا افتاده است و پذیرفته شده که یک بازیگر می‌تواند چند مدل نقش را ایفا کند.

صدیق شریف ساخت کتاب قانون به عنوات یک رئالیتی شو در موضوعات سیاسی را اتفاق خوبی دانست و گفت: هر چقدر در پرداختن به موضوعات سیاسی و اجتماعی به مردم نزدیک شویم وآنان را در این نمایش‌ها ببینیم، مخاطبان احساس نزدیکی بیشتری می‌کنند. ما وظیفه‌مان این است که حرف دل مردم را بزنیم.

رئالیتی‌شوی «کتاب قانون» به کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی، از ۱۵ دی تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از مجری طرح: حسین نیرومند، بازیگردان: سینا رازانی، مدیر تولید: حسین شمسایی، مدیر تصویربرداری: شهرام رحیمی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز