خبرگزاری کار ایران

سریال جنایی معمایی جدید هفتمین قتل با دوبله فارسی

سریال جنایی معمایی جدید هفتمین قتل با دوبله فارسی
کد خبر : ۱۵۰۶۹۰۹

 

مشخصات سریال

ژانر: هیجان انگیز، معمایی، کاراگاهی

سال‌ انتشار: 2014

کارگردان: سرگئی پوپوف

 

خلاصه داستان سریال

 

داستان سریال جنایی معمایی جدید هفتمین قتل در شهری بنام زائوزرسک، اتفاق می افتد. در این شهر هیجان وحشتناکی در جریان است. در محلی که در پنجاه کیلومتری این شهر قرار دارد، دانش آموز آلیسا کروتووا، دختر فرماندار، در شرایط غیرقابل توضیح و مرموزی می میرد. جسد این دختر روی یک تاب در جنگل پیدا می شود، جایی که اخیراً یک بازی نقش آفرینی بر اساس حماسه کارلیایی-فنلاندی به نام "کالوالا" برگزار شده بود.

یک بازپرس به نام اولگ نستروف، از مسکو برای رسیدگی به این حادثه ی مرموز اعزام می شود. او بهمراه یک دختر به نام ورا، که ریاست کلوپ شرکت کنندگان در بازی های نقش آفرینی را بر عهده دارد، تحقیق در مورد مرگ آلیسا را بر عهده می گیرند و قتل را بررسی می کنند. معلوم می شود که بانکدار اصلی، دادستان شهر و خود فرماندار درگیر یک بازی عجیب هستند که معنای آن معلوم نیست.

همچنین داستان اصلی سریال جدید هفتمین قتل، درباره ی بازی سرنوشت با استفاده از کارت های باستانی است. شخص بازی کننده یک آرزو می کند، یک کارت انتخاب می کند و تاس می اندازد. عدد روی تاس نشان می دهد باید چه تعداد کارت بیرون کشیده شود و اگر کارت انتخاب شده بین کارت ها باشد، آرزو برآورده می شود. اگر کارت وجود نداشت، شخص می تواند بازی را در روز بعد ادامه دهد. اگر کارتی با تصویر جمجه کشیده شود، بازیکن جان خود را از دست می دهد.

 

 

اطلاعاتی درباره ی سریال

سریال هفتمین قتل یک سریال کاراگاهی پلیسی است. اما با جود قتل های مرموز و داستان های کاراگاهی، داستان های عاشقانه و رومانتیک هم در سریال وجود دارد. قابل ذکر است که رده ی رسنی برای تماشای این سریال 12+ می باشد.

داستان سریال مربوط به حماسه ی فینو-کارلیایی است.

شرکت سازنده ی سریال، Mars Media Entertainment است. این سریال در سن پترزبورگ در سال 2013 از بهار تا پاییز فیلم برداری شد و در یک کانال اسرائیلی در سال 2015 پخش شد.

این سریال در 8 قسمت ساخته شده است، پس برای مخاطب طولانی و خسته کننده نمی شود. و شما مطمئن هستید که هر لحظه از سریال اتفاقات مهم و جالبی می بینید.

 

حقایق و نکاتی درباره ی سریال

سریال در سن پترزبورگ فیلم برداری شد، اما در سریال بعنوان سن پترزبورگ نامیده نمی شود و اسم آن شهر زائوزرسک می باشد.

در صحنات سریال هفتمین قتل شما مکان هایی مثل آبشار، صخره، جنگل، قلعه های قدیمی و ... می بینید که به شما حسی طبیعی و واقعی می دهد.

کارگردان سریال، سرگئی پوپوف،  می گوید در حین فیلم برداری مدام اتفاقات عجیب و غریب رخ می داد. احتمالا چیزی مرموز و ماورایی در کارشان دخالت کرده بود. مثلا دوربین فیلم برداری خودبخود سقوط می کرد یا وسایل منفجر می شد.

 

بازیگران

در کنار داستان جالب و جذاب سریال، نقش آفرینی بازیگران هم روی نظر مثبت بینندگان تاثیر دارد. بازیگرانی که سعی خود را می کردند تا یک بازی خوب و طبیعی به جای بگذارند. معرفی بازیگران نقش اصلی سریال خالی از لطف نیست.

سریال جنایی معمایی جدید هفتمین قتل با دوبله فارسی

 یوری کولوکلنیکوف در نقش اولگ پتروویچ نستروف

او محققی است که برای بررسی قتل از مسکو می آید. او در سریال عاشق تاتیانا است.

یولیا اسنیگیر در نقش تاتیانا ویتالیونا ایکونیکوا

او در نقش یک روزنامه نگار ظاهر می شود. او یک بار با اولگ قرار می گذارد اما به دلایلی از او جدا می شود. او بسیار درگیر قتل آلیسا، دختر فرماندار، می شود.

سریال جنایی معمایی جدید هفتمین قتل با دوبله فارسی

آگنیا کوزنتسوا در نقش ورا

او دانشجوی یک دانشگاه و سازمان دهنده بازی ها بر اساس حماسه است. آگنیا به طرز شگفت انگیزی در این نقش درخشان ظاهر شد و همه بازی او را تحسین می کردند. او یکی از سه شخصیت اصلی داستان را بازی می کند.

سریال جنایی معمایی جدید هفتمین قتل با دوبله فارسی

ویکتور سوخوروکوف در نقش یوری نیکولاویچ چیستیاکوف

او استاد دانشگاه زائوزیورسک است. وِرا شاگرد او و اولگ دانشجوی سابقش می باشند.

اکاترینا گولووینا در نقش آلیسا کروتووا

او دختر فرمندار است که در ساحل دریاچه نشسته بر روی تاب، مرده پیدا شد. علت مرگ او مشخص نیست. و همه به دنبال دلیل مرگ او هستند.

 

دیدگاه بینندگان

بطور کلی بینندگان از دیدن سریال جنایی معمایی هفتمین قتل لذت بردند و نمره ی این سریال را متوسط رو به بالا می دانند.  بینندگان آن را حتی برای یک بار دیدن پیشنهاد می کنند. به نظر بینندگان، داستان سریال جالب، جدید، بسیار تاثیرگذار و قابل لمس است.  و همچنین آنها فیلم نامه را فوق العاده می دانند.

سریال جدید هفتمین قتل، پایان بازی دارد و داستان در جای جالبی به پایان می رسد. اگر بیننده ی وسواسی باشید ممکن است این موضوع شمارا آزار دهد که برخی سوالات برای شما بی جواب بمانند. اما مطمئن شوید از انتخاب و تماشای سریال پشیمان نمی شوید. سریال از ابتدا شما را درگیر می کند و نمی توانید بیخیال تماشای آن شوید.

حتما به شما پیشنهاد می شود سریال جذاب هفتمین قتل را با دوبله ی فارسی تماشا کنید و لحظات هیجان انگیز داستان را از دست ندهید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز