خبرگزاری کار ایران

استیضاح شهردار مشهد مسکوت ماند

استیضاح شهردار مشهد مسکوت ماند
کد خبر : ۱۵۰۷۹۵۱

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: طرح استیضاح شهردار این شهر مسکوت ماند و مقرر شد شهردار در فرصت داده شده دغدغه اعضای شورا را لحاظ و پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، ایمان فرهمندی روز دوشنبه در صد و بیستمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: موضوع سئوال و استیضاح از شهردار در خصوص عملکرد شهرداری در دستور کار بود و بارها در قالب سوالات و تذکرها موضوع مطرح و جمع‌بندی شد.

وی اضافه کرد: در جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورا مقرر شد دغدغه اعضای شورا در مدیریت شهری در بازه زمانی خاصی برطرف شود و شورا نیز همراهی لازم را داشته باشد لذا تا معضلات برطرف شود، طرح استیضاح مسکوت می ماند.

سخنگوی شورای شهر مشهد نیز اظهار کرد: در شهرداری و در حوزه نیروی انسانی، نیروهای حجمی و قراردادی بلاتکلیف هستند و نیروهای شرکتی و حجمی دریافتی های متفاوت دارند.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: وضعیت نیروهای قراردادی، حجمی و فاکتوری باید اصلاح شود هنوز عیدی اعیاد قربان و غدیر نیروهای کارگری شهرداری واریز نشده است این نیروها چگونه زندگی خود را با حداقل حقوق بچرخانند، انگیزه نیروها به میزان رفاهیات بستگی دارد.

وی ادامه داد: بدهی پیمانکاران شهرداری نیز باید پرداخت شود.

عضو شورای شهر مشهد گفت: همچنین در روزهای اخیر برخی نمایندگان مجلس در خصوص هفت ساله شدن شورا مصاحبه هایی با رسانه ها کرده و موضوع را با بی درایتی عنوان کرده اند که دور از انصاف است.

حاجی بگلو افزود: این که پشت تریبون نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا فاسد قلمداد شوند، انصاف نیست و این رفتار اگر ادامه دار باشد، پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز