خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

شناسایی 22 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در استان مرکزی

شناسایی 22 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در استان مرکزی
کد خبر : ۱۵۰۷۷۹۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با اشاره به ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در استان، گفت: 22 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در این استان شناسایی و مورد تأیید سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران قرار گرفت. از مجموع این طرح‌ها 10 طرح در بخش گردشگری، 9 طرح در بخش خدمات، 2 طرح در بخش صنعت و یک طرح در بخش کشاورزی است.

به گزارش ایلنا، سعید ملااسماعیلی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: در راستای تهیه بسته 2 زبانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مرکزی، با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان تعداد 26 عنوان فرصت سرمایه‌گذاری جدید شناسایی و به سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران ارائه شد که 22 عنوان مورد تأیید نهایی قرار گرفت. این فرصت‌ها بهار سال جاری در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه گل و گیاهان محلات، پارک پرواز شهر جدید امیرکبیر، پارک هیجان شهر جدید امیرکبیر، بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر مهاجران، گردشگری شهر مهاجران و مجموعه تفریحی و گردشگری غار چال‌نخجیر از جمله این فرصت‌ها است. ساخت هواپیمای فوق سبک 2 نفره اراک، توسعه گردشگری سد الغدیر ساوه، دهکده گردشگری سد کمال صالح اراک، مجموعه تفریحی ورزشی کوثر، نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاهان داروئی، نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان اراک از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شده در استان مرکزی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: شهرک مبل و روشنایی، شهرک فرش، شهرک لوازم خانگی، مجموعه تفریحی و رفاهی و گردشگری دره گردو، مجموعه تفریحی و رفاهی و گردشگری شهید باهنر، نمایشگاه مبلمان سمقاور و سیتی سنتر اراک، مجموعه گردشگری خنجین، شیشه‌های ضدحریق و گلخانه هیدروپونیک با سیستم NFT از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در استان مرکزی است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز