خبرگزاری کار ایران

سه جوان در رودخانه ارس غرق شدند

سه جوان در رودخانه ارس غرق شدند
کد خبر : ۱۵۰۶۶۹۲

مغروق ۱۸ ساله جان باخت/ ۲ جوان نجات یافتند

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۳ جوان در رودخانه ارس خبر داد و گفت: یکی از غرق شده ها جان باخت و ۲ تن دیگر نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، حمید محبوبی بیان کرد: بعد از ظهر امروز حادثه غرق شدگی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر گزارش شد.

وی اظهار کرد: پس از اطلاع از این حادثه مبنی بر غرق شدن سه جوان در سد ارس، ۲ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پلدشت بلافاصله با هماهنگی مرکز عملیات اضطراری استان به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت: اکیپ امدادی برای جستجوی غریق وارد عمل شدند و پیکر ۲ غریق که برادر بودند را با کمک افراد و ماهیگیران محلی نجات دادند.

وی بیان کرد: متاسفانه غریق سوم ۱۸ ساله که پسرخاله دو برادر مغروق بود بر اثر حادثه فوت  کرد.

محبوبی اظهار کرد: یک فوتی و ۲ مصدوم این حادثه از یک خانواده و اهل شهرستان جلفا بودند که به پلدشت سفر کرده بودند.

جوان شاهین دژی‌ در‌ زرینه‌رود (جیغاتی) غرق شد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در حادثه ای دیگر ساعت ۱۲/۳۰ ظهر جمعه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه زرینه رود (جیغاتی) کنار پل وحدت، غرق شدن ۳ نفر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شاهین دژ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی با بیان اینکه، مغروقین ۳ نفر بودند که ۲ نفر آنها با کمک  نیروهای مردمی از خطر مرگ نجات پیدا کرده بودند گفت: اما نفر سوم به علت جریان خروشان آب در رودخانه غرق شد.

مدیر عامل هلال احمر استان، نجاتگران پس از جستجوی ۲ ساعته به پیکر فرد غرق شده دسترسی پیدا کرده و پس از خارج کردن از آب، مغروق فوتی را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز