خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز:

مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی قرار دارد

مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی قرار دارد
کد خبر : ۱۵۰۲۳۳۲

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهرماه سال‌جاری شاهد تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری خواهیم بود که این اتفاق های مبارکی است.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسکندری امروز 17 تیرماه در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور با اشاره به حوزه سرمایه‌گذاری عنوان کرد: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک و نزدیک تر می‌شویم و در آینده‌ای نه چندان دور معضلی به نام کمبود منابع مالی نخواهیم داشت.

اسکندری ادامه داد: این مهم با سیاست گذاری درست کمیسیون اقتصاد و همراهی مجموعه شهرداری رقم خورده و انتظارات ما را در این زمینه بیش از پیش کرده است.

وی با اشاره به حضور و شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: توجه جدی به بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم از مهمترین درخواست‌هایی است که به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از کلیددار پاستور انتظار داریم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: اکنون با افتخار می‌توان اعلام کرد با اجرای پروژه‌هایی نظیر تله کابین و آکواریوم، پذیرای سرمایه گذار با منابع خارجی هستیم.

اسکندری با اشاره به اینکه امکاناتی که در کنار پاسخگویی به یک مطالبه و آرزوی دیرینه شهروندان، زمینه ساز اعتماد مردم از عملکرد مسئولان در بهبود شرایط است، اظهار کرد: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه گذاری نیز از جمله اتفاق‌های مبارکی است که در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهرماه امسال رقم خواهد خورد.

وی یادآور شد: هرچند کاستی‌ها و نواقصی در این مسیر سخت وجود دارد اما تحقق این امر بر اراده محکم استوار است که بدان ایمان داریم و لذا انتظار کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و شورای ششم از مجموعه شهرداری این است که با توان مدیریت فعلی، شاهد به ثمر نشستن تکالیف سرمایه گذاری باشیم و انتظاری که امکان تحقق آن و خلق درآمدهای پایدار، با ظرفیت موجود و نیروهای زبده شهرداری امکان پذیر است.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: اول به خودم و سپس به همکاران عزیزم در شورا یادآور می‌شوم فرصت‌ها در گذرند و پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، خدمت به مردم میسر نخواهد شد جز در سایه همدلی و وفاق، چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز