خبرگزاری کار ایران

با ایراد نطق:

دفاع تمام قد نماینده بویراحمد واحد از وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم

دفاع تمام قد نماینده بویراحمد واحد از وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم
کد خبر : ۱۵۲۰۱۳۷

نماینده بویراحمد واحد در مجلس از وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فن‌آوری دولت چهاردهم، تمام قد دفاع کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " محمد بهرامی سیف آباد" نماینده موافق برنامه‌های حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز سه‌شنبه سی ام مردادماه ۱۴۰۳ در هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس اظهار داشت: آقای دکتر سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فنآوری دولت چهاردهم نماد عینی نگاه وفاق ملی است، خاطرنشان کرد: ایشان بعنوان دبیر در دو دولت و دو رئیس‌جمهور متفاوت با نگاه سیاسی متفاوت حضور داشته اند.

وی گفت: امروز ضعف‌های در مورد مدیریت دانشگاه وجود دارد. خیلی از همکاران ما صرفاً علمی و عده‌ای صرفاً اجرایی هستند؛ اما آقای دکتر سیمایی صراف، هم دارای جایگاه علمی در وزارت علوم و هم حقوقدان هست.

نماینده بویراحمد واحد در مجلس افزود: یکی از راه‌های موفقیت یک وزیر، تعامل با قوای سه گانه است و وزیر پیشنهادی علوم باتوجه‌ به ارتباط قبلی که با هر سه قوه دارد و قوا را می‌شناسد می‌تواند موضوع خیلی از بدبینی‌ها را از دانشگاه خارج کند تا دانشگاه مکانی برای امید افزایی در جامعه باشد.

بگفته بهرامی سیف آباد، آقای سیمایی صراف  وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فنآوری دولت چهاردهم می تواند ساحت‌های علمی و فناورانه کشور را به دنیای بیرون معرفی کند.

وی گفت: از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم به این دلیل که دنبال حکمرانی خوب یعنی مدارای سیاسی هستند و از مطالبات و حقوق خیلی‌ها عبور کردند تا وفاقی ایجاد شود.

نماینده بویراحمد واحد در مجلس با بیان اینکه اصطکاکی که میان نیرو‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب وجود داشت فرصت حکمرانی خوب را از ما گرفته است، یادآور شد: دکتر پزشکیان دنبال مُدل جدید دولت وفاق ملی هستند و این روز‌ها در فضای مجازی حمله‌های زیادی به ایشان می‌شود اما ما باید صبر کنیم تا خروجی این مُدل بیرون بیاید تا شاید نقطه عطفی برای شرایط سخت ما باشد و از دعوا‌های سیاسی دست بکشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز